Na druhej obrazovke budú musieť majitelia strpieť neustály nával reklám.
Startup Telly plánuje v USA rozdať 500 000 televízorov úplne zdarma. Samotný televízor však bude mať dvojicu obrazoviek.
Na prvej si budeš môcť vychutnať akýkoľvek obsah a streamovať filmy a seriály, no na druhej obrazovke majitelia uvidia aktuálne správy, počasie, ale aj neustále prehrávané reklamy. Dôležitou podmienkou na získanie televízora zdarma je automatické zdieľanie osobných údajov o sledovaní jednotlivých programov a reklám, uvádza Business Insider.
Pokiaľ však divák nebude na hlavnej 55" obrazovke pozerať žiaden film, reklamy sa zobrazia aj na nej. Hodnota televízora je podľa spoločnosti 1 000 dolárov (918 eur). Operačný systém disponuje hlasovým ovládaním a senzorom určeným na hranie fitness hier.
Majiteľ startupu Ilja Pozin, ktorý založil aj online televíziu Pluto TV, tvrdí, že televízory od Telly by mali vydržať dlhšie ako bežné produkty z tejto cenovej kategórie.