Na druhej obrazovke budú musieť majitelia strpieť neustály nával reklám.
Startup Telly plánuje v USA rozdať 500 000 televízorov úplne zdarma. Samotný televízor však bude mať dvojicu obrazoviek.
Na prvej si budeš môcť vychutnať akýkoľvek obsah a streamovať filmy a seriály, no na druhej obrazovke majitelia uvidia aktuálne správy, počasie, ale aj neustále prehrávané reklamy. Dôležitou podmienkou na získanie televízora zdarma je automatické zdieľanie osobných údajov o sledovaní jednotlivých programov a reklám, uvádza Business Insider.
Pokiaľ však divák nebude na hlavnej 55" obrazovke pozerať žiaden film, reklamy sa zobrazia aj na nej. Hodnota televízora je podľa spoločnosti 1 000 dolárov (918 eur). Operačný systém disponuje hlasovým ovládaním a senzorom určeným na hranie fitness hier.
Majiteľ startupu Ilja Pozin, ktorý založil aj online televíziu Pluto TV, tvrdí, že televízory od Telly by mali vydržať dlhšie ako bežné produkty z tejto cenovej kategórie.
![Telly](https://refstatic.sk/article/52be6c7118393ccc5c3a.jpg?is=1200x2000&s=7160e8b8c853ec4b72f63ccbe3d34e7e2cf45705df257b78c6e976e1cecf6768)