Tovar z Alzy môžeš po novom reklamovať priamo cez AlzaBox.
Obľúbený internetový obchod spúšťa na Slovensku vítanú novinku. Tovar v záručnej lehote nebudeš musieť po novom nosiť alebo posielať poštou na predajňu. Podobne ako v Česku je už aj u nás na reklamáciu potrebné iba vyplniť jednoduchý online formulár a tovar uložiť do akéhokoľvek z 550 AlzaBoxov. Podrobný návod nájdeš na stránke alza.sk.
Jediným obmedzujúcim faktorom pri takejto reklamácii ostáva celkom pochopiteľne rozmer reklamovaného výrobku. Väčšie spotrebiče, ktoré sa do Alzaboxu nezmestia, bude naďalej potrebné reklamovať osobne alebo poštou.
„Veľký potenciál na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti vnímame nielen v bezkontaktnosti, ale predovšetkým v možnosti používať AlzaBox kedykoľvek v priebehu dňa. K tomu prispieva aj umiestnenie výdajných automatov v blízkosti domov našich zákazníkov alebo frekventovaných ciest, aby boli čo najdostupnejšie,“ uviedol pre techbyte.sk v čase uvedenia novinky v Českej republike riaditeľ pre expanziu, facility a showroom management Jan Moudřík.