Šofér sa postaví pred nadriadených.
Košičania mali pri nedávnej jazde mestskou hromadnou dopravou problém s vodičom, ktorý neustále telefonoval a mýlil si trasu. Na prípad upozornil denník Korzár.
„Celú cestu súkromne telefonoval a ani jeho omyl ho v tom nevyrušil. Ľudia v autobuse boli nahnevaní, bol to ranný spoj, všetci sme sa ponáhľali do práce,“ povedala pre Korzár žena, ktorá sedela za šoférom.
Zastávku si pritom nezmýlil raz, ale rovno dvakrát, na čo ho opätovne upozorňovali cestujúci. Napriek všetkým okolnostiam však šofér telefonoval ďalej.
Dopravný podnik mesta Košice denník informoval, že vodič pre údajne problematickú jazdu absolvuje pohovor s nadriadenými. Podľa hovorkyne Vladimíry Bujňákovej môže byť sankcionovaný za nedostatočné vedenie vozidla, ku ktorému patrí aj telefonovanie.
„V rámci nášho odmeňovacieho poriadku rozlišujeme kritériá pre krátenie výkonnostných odmien vodičov – je v nich zahrnuté aj nedostatočné venovanie sa vedeniu vozidla, kde patrí aj telefonovanie či písanie SMS. Takéto správanie sa považuje za porušenie pracovnej disciplíny a je sankcionované. Taktiež je vodič upozornený priamym nadriadeným,“ vysvetlila hovorkyňa.