Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Jakub Paulík
19. decembra 2022 o 14:12
Čas čítania 0:37

Divoká jazda v košickej MHD: Šofér si mýlil zastávky a telefonoval. Nahnevaní cestujúci ho museli upozorňovať

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Šofér sa postaví pred nadriadených.

Košičania mali pri nedávnej jazde mestskou hromadnou dopravou problém s vodičom, ktorý neustále telefonoval a mýlil si trasu. Na prípad upozornil denník Korzár

„Celú cestu súkromne telefonoval a ani jeho omyl ho v tom nevyrušil. Ľudia v autobuse boli nahnevaní, bol to ranný spoj, všetci sme sa ponáhľali do práce,“ povedala pre Korzár žena, ktorá sedela za šoférom. 

Zastávku si pritom nezmýlil raz, ale rovno dvakrát, na čo ho opätovne upozorňovali cestujúci. Napriek všetkým okolnostiam však šofér telefonoval ďalej. 

Dopravný podnik mesta Košice denník informoval, že vodič pre údajne problematickú jazdu absolvuje pohovor s nadriadenými. Podľa hovorkyne Vladimíry Bujňákovej môže byť sankcionovaný za nedostatočné vedenie vozidla, ku ktorému patrí aj telefonovanie.

„V rámci nášho odmeňovacieho poriadku rozlišujeme kritériá pre krátenie výkonnostných odmien vodičov – je v nich zahrnuté aj nedostatočné venovanie sa vedeniu vozidla, kde patrí aj telefonovanie či písanie SMS. Takéto správanie sa považuje za porušenie pracovnej disciplíny a je sankcionované. Taktiež je vodič upozornený priamym nadriadeným,“ vysvetlila hovorkyňa.

Domov
Zdieľať
Diskusia