Slávny herec stvárnil samého seba v kampani francúzsko-marockej módnej značky.
Nicolas Cage konečne pracuje na zaujímavých projektoch – tentoraz je tvárou luxusnej módnej značky Casablanca. Herec je súčasťou kampane na kolekciu určenú na obdobie jeseň/zima 2022.
Po boku 58-ročnej hviezdy je o polovicu mladšia modelka Anok Yai a model Alton Mason, ktorý kráčal na prehliadke módneho domu Chanel ako prvý Afroameričan. Obaja patria medzi elitu vo svete modelingu a zakladateľ francúzsko-marockej značky Charaf Tarej stavil na istotu.
Cage mal oblečenú hodvábnu košeľu s grafickým motívom, športovú súpravu aj elegantné nohavice. Imidž hviezdy podčiarkli slnečné okuliare.
„Los Angeles je pre mňa dôležité mesto a chcel som vytvoriť hollywoodsky moment medzi modelom Altonom Masonom a mojou drahou priateľkou Anok Yai, ktorú skutočne milujem a považujem za jednu z najkrajších žien na svete. Potom je tu ikona, ktorou je Nicolas Cage. S Hugom Comtem (fotograf kampane) sme dobrí priatelia a chceli sme spolupracovať už dlhší čas. Zdalo sa mi to teda ako ideálna príležitosť,“ povedal návrhár Charaf Tarej.
Výsledkom je kampaň, ktorá je verná koreňom značky. Comte ju zachytil v jej vlastnom období ako ducha popkultúry a slávy, čo sa odrazilo aj v rozhodnutí obsadiť Cagea. Herec si obľúbil produkty s logom Casablanca, čo z neho urobilo autentickú voľbu.
Jednotlivé modely oblečenia a doplnkov nájdeš v online obchode.