- produkty a služby určené pre osoby staršie ako 18 rokov
- sex, nahotu a iný NSFW obsah
- násilie, krv alebo obsah nevhodný pre citlivé povahy
Vychutnaj si ho pekne naostro.
Pekne naostro prišla novinka Jägermeister SCHARF ešte v minulom roku. Výrazná chuť štipľavého zázvoru a typická ľadová namrazenosť. To sú charakteristiky nového drinku, ktorý dokáže rozprúdiť každú dobrú párty. Práve teraz prichádza spoločnosť s novou kampaňou, ktorú si tento bylinný nápoj jednoznačne zaslúži. Jej tvárou je známy raper na slovenskej hudobnej scéne – Gleb!
Naostro a jedine na –18* ice cold!
Tradícia, ktorá trvá už 80 rokov, dostala nové grády, podobný chuťový zážitok je však niekoľkonásobne intenzívnejší a priehľadná jantárová farba je svetlejšia než originál. Pôvodná receptúra sa dodnes drží hlavného princípu: žiadne kompromisy. SCHARF, mladší a rebelský brat klasického Jägermeistera, ťa na začiatku prekvapí tónmi čerstvo nastrúhanej kôry a potom ucítiš dominantnú chuť zázvoru a galangalu. Záverečnou bodkou na konci je príjemná sladkosť badiánu.
Jägermeister SCHARF by nemal chýbať na žiadnej párty, v správnom nočnom klube či bare alebo len tak ako chill s kamošmi. Nezabúdaj na to, že sa pije ako namrazený shot, a to jedine na –18* ice cold!
Ako sme ti prezradili už v úvode, tvárou novej kampane SCHARF sa stal raper Gleb. Pre jeho tvorbu je charakteristický vplyv elektronickej hudobnej scény Veľkej Británie, bol jedným z prvých domácich interpretov, ktorí rapovali do žánrov ako bass a grime.
Veľa ľudí má Gleba zafixovaného práve takto. „Moje beaty už nejaký čas nesmrdia iba Britániou, nájdeš tam vplyvy z celého sveta. Berieme si prvky zo všetkého, čo nás baví, vytvárame s Komanderom náš špeciálny sound. Dodržiavať od a po z nejaké pravidlá, len aby si mohol na trek nalepiť názov žánru, je strašná nuda. Ale keď sa máme vrátiť v čase, tak od malička som počúval americký rap, takže keď som v MTV narazil na britských MC’s, bol to pre mňa úplne nový svet – tvrdosť, rýchlosť, britský prízvuk, skrátka úplne iná estetika, samozrejme, totálne som tomu prepadol,“ dodáva k svojej tvorbe.
Pre fanúšikov Gleba spojenie s Jägermeisterom nie je žiadnym prekvapením, spolupracujú už dlhodobo. Hovorí, že vôbec to nefunguje tak, akoby si mnohí možno mysleli, nie je to o tom, že by značky použili známe meno a povedali, čo treba robiť. „Interpret sám najlepšie vie, ako svojim fans odprezentovať produkt alebo myšlienku. Spolupráca má váhu a zmysel, iba ak vymyslíte niečo spolu,“ tvrdí.
Okrem vymýšľania nápadov s Jägermeisterom venuje energiu aj príprave nového albumu, ktorý by mal vyjsť toto leto. Predstaví sa ako starý známy Gleb, ktorého fanúšikovia milujú, alebo má prichystané prekvapenie v podobe nových beatov? „Ak termín starý Gleb znamená, čo je to za divného týpka, prečo rapuje tak, ako rapuje, a prečo rapuje do takých divných beatov, tak ľudia môžu čakať starého Gleba. Ak chcú počuť človeka, ktorý rastie, mení postoje, názory a robí chyby, tak budú počuť aj to.“
Rovnako ako Jägermeister podporil Glebove nápady v rámci spolupráce, podporuje aj dlhoročne kultúru, čo si mohol zaznamenať aj vďaka projektu Save the Night počas pandémie a potvrdil to aj samotný Gleb. „Jägermeister má pekný dizajn, peknú fľašu, super reklamy, super imidž a najdôležitejšie je, že podporujú kultúru a Big boy Gleba,“ hovorí.