Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je sponzorovaný obsah spoločnosti Unpopular brand.
18. decembra 2021, 11:30
Čas čítania 2:08
Sponzorovaný obsah

Si za svadbu dvoch mužov či ekológiu? Vyjadri svoje nepopulárne názory vďaka tejto slovenskej značke

SLOVENSKÉ A ČESKÉ MÓDNE ZNAČKY SLOVENSKO STREETSTYLOVÁ MÓDA
Uložiť Uložené

Značka Unpopular dáva jasne najavo svoj názor – chceme, aby bolo počuť aj moderných a progresívnejších ľudí.

Predsudky voči menšinám, popieranie klimatickej krízy či odmietanie pokrokových myšlienok sa bezpochyby a pomerne často objavujú v našej spoločnosti. A to aj napriek tomu, že žijeme v 21. storočí. Mnoho mladých ľudí však s týmto aktuálnym spoločenským nastavením vôbec nesúhlasí. Žiaľ, ich názory a postoje sú spoločnosťou označované za nevhodné, nemiestne či dokonca provokatívne.

Tieto názory sa väčšinou týkajú tém, ktoré dnes ľudí najviac polarizujú. Či už je to LGBT komunita, ekológia, rasizmus, alebo digitálne technológie, nové modernejšie a progresívnejšie názory prenikajú do prevažne konzervatívnej slovenskej spoločnosti len veľmi ťažko. 

Unpopular
Zdroj: Unpopular

Ak si myslíš, že je najvyšší čas na to, aby sa to začalo konečne meniť, nie si v tom sám. Zaujímavá slovenská značka Unpopular má totiž úplne rovnaký názor. Svojimi kolekciami chce podporiť všetkých tých, ktorí sú príliš iní, príliš ekologickí či príliš odviazaní, a teda pre túto spoločnosť nepopulárni.

Ako značka sme tu preto, lebo cítime, že spoločnosť sa zbláznila. Je polarizovaná, ale nahlas kričí iba jedna strana, tá konzervatívnejšia. Potom tu vzniká dojem, že sa rútime naspäť do 20. storočia, a pritom by možno stačilo, ak by boli mladí progresívni ľudia hlučnejší. Unpopular Brand sa stavia na stranu týchto ľudí a nebojí sa zakričať to, čo sa všetci ostatní boja šepkať,“ spresnili svoje poslanie.

Unpopular
Zdroj: Unpopular

Proti predsudkom 

Unpopular komunikuje svoje postoje provokatívne a sarkasticky, avšak vždy s dobrým úmyslom, o čom vypovedá aj ich claim Doing the right thing the wrong way. Vo svojej novej kampani sa rozhodli poukázať na dôležitú tému, a aby dokázali strhnúť pozornosť celej spoločnosti, komunikujú ju naozaj kontroverzne. V ich novom reklamnom spote s názvom Homo nevesta, ktorého spolutvorcom bola aj poľská produkcia Floomedia, totiž zobrazujú svadbu dvoch mužov, pričom jeden z nich je dokonca oblečený v svadobných šatách. Vyjadrujú tým nesúhlas so súčasným spoločenským nastavením.

Podľa nich nám spoločnosť vždy bude diktovať, čo je a čo nie je populárne, no my jej môžeme pripomenúť, čo by populárne malo byť. Stačí, keď jasne a odvážne ukážeme, čo si myslíme, a postavíme sa na tú stranu, na ktorej chceme skutočne stáť. Či už je to téma LGBT, ktorej sa týka prvý zverejnený spot tejto kampane, alebo iné dôležité spoločenské témy, na ktoré budú poukazovať ďalšie tri plánované spoty.

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa UNPOPULAR (@unpopularbrand)

Limitované a lokálne oblečenie 

Značka Unpopular nebojuje len za progres v spoločnosti, ale aj za lokálnu udržateľnejšiu módu. Svoje oblečenie sa snaží produkovať tak lokálne, ako sa len dá. Všetky materiály odoberajú od najlepších dodávateľov v regióne a každý jeden kus vysokokvalitného oblečenia vyrábajú ručne u nás na Slovensku. Taktiež si sami navrhujú vlastné originálne strihy, dizajny, etikety aj obaly.

Unpopular
Zdroj: Unpopular

Záleží im na našej planéte, a preto z každého nákupu prispievajú 1 % na odstránenie CO₂ z atmosféry. Zaujímavé je aj to, že aj keď pri komunikácii svojich postojov značka nemá limity, ich kolekcie, naopak, limity majú. Oblečenie totiž vyrábajú len v obmedzenom množstve, vďaka čomu budeš v tomto oblečení jedinečný a neuvidíš ho na každom rohu.

Unpopular
Zdroj: Unpopular

Ak teda chceš patriť medzi tých, ktorí odvážne ukážu, že nesúhlasia so súčasným spoločenským nastavením, a nebojíš sa zastávať nepopulárne názory, pozri si ponuku značky Unpopular. Je to značka, ktorá nechce zaujať len dobrým dizajnom, ale aj svojím názorom. O jej filozofii a zámeroch sa dozvieš viac na jej webe alebo na jej instagramovom účte.

neboj sa byť unpopular
Domov
Zdieľať
Diskusia