Spoločnosť Wet Pants Denim sa pomaly dostáva do popredia vďaka sociálnym sieťam.
Vlhký výzor, suchý pocit. Takto znie marketingový slogan značky Wet Pants Denim, ktorá sa znenazdajky stala ironickým módnym hitom zo sociálnych sietí. Už samotný názov značky naznačuje, na čo sa Wet Pants Denim sústreďuje – vytváranie džínsov, ktoré vyzerajú, akoby človek neudržal moč, informuje LadBible.
Značka si užívala popularitu už v roku 2019, ale medzitým sa odmlčala až doteraz, keď ju objavilo viacero populárnych ľudí z Instagramu, a tak sa o ňu začali zaujímať médiá. Svoje výtvory firma predáva za 75 dolárov, pričom k dispozícii je hneď niekoľko alternatív.
Vybrať si môžeš spomedzi štandardných modrých džínsov, šedých a bielych nohavíc. Na bielych nohaviciach sa dokonca môžeš smiať z výraznej žltej škvrny ako od moču, zatiaľ čo na bežných džínsoch vyzerá fľak presne tak, akoby si sa oblial alebo neudržal moč.
Ak sa ti zdá 75 dolárov ako prestrelená cena za pomočené džínsy, firma prijíma aj objednávky na úpravu tvojich džínsov. Stačí zaplatiť 30 dolárov a poslať svoje džínsy, ktoré ti Wet Pants Denim zafarbia tak, že si na ich starý vzhľad ani nespomenieš.
„Naše džínsy sú individuálne produkované pre každú objednávku a ručne zafarbené, čo zabezpečuje, že každý pár je unikátny,“ vysvetľuje spoločnosť potenciálnym zákazníkom.
Keby si nenabral dostatok odvahy na samotné džínsy, značka vyrába aj klobúky so svojím logom. Tie propaguje so slovami, že sú určené každému, komu sa páči firma, ale nepáči sa mu jej produkt v podobe nohavíc.