Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 26. 9. 2022 meniny má Edita

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
News

Ruská televízia sa snaží spochybniť Navaľného. Ako odpoveď na video o Putinovom sídle natočila jeho apartmán v Nemecku

V reportáži televízia zavádza.

Lukáš Čelka
10. február 2021, 14:34 Čas čítania: 1:10
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
News
3
Lukáš Čelka
10. február 2021, 14:34
Čas čítania: 1:10

Ruská televízia sa snaží spochybniť Navaľného. Ako odpoveď na video o Putinovom sídle natočila jeho apartmán v Nemecku

V reportáži televízia zavádza.

Lukáš Čelka
10. február 2021, 14:34
Čas čítania: 1:10
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Ruská štátna televízia Rossija 1 pripravila zavádzajúcu reportáž z ubytovania, v ktorom počas svojho pobytu v Nemecku žil Alexej Navaľnyj. Zrejme ide o reakciu na dokument o luxusnej rezidencii ruského prezidenta Vladimira Putina, ktorý nedávno na internete zverejnil Fond boja s korupciou Alexeja Navaľného, informoval o tom portál O médiách.

 

Reportáž uvádza, že Navaľnyj zaplatil za dvojmesačný pobyt v dome v nemeckom Freiburgu približne 30 000 eur. Vilou sprevádza diváka vyslaná ruská redaktorka, a vo videu sa tiež krátko ukázal aj „architekt vily pôvodom z poľského Gdansku“.

 

 

Majiteľ nemeckej vily už obvinil ruský televízny štáb z podvodu, keď si objekt prenajal pod cudzím menom na víkendový pobyt. Zažaloval ho aj za tajné nahrávanie, ktoré je v Nemecku zakázané. Podľa majiteľa vily televízia v reportáži klamala, keď uviedla, že Navaľného pobyt stál 30-tisíc eur. Tvrdí, že Navaľnyj nezaplatil z tejto sumy ani polovicu.

 

Reportážou sa snažila ruská televízia Navaľného zosmiešniť a spochybniť. „Ako povedal sám Navaľnyj, je ťažké pochopiť, na čo človek potrebuje päť spální, ale každý máme svoje vrtochy. Problém je v tom, za čie peniaze si oficiálne nezamestnaný bloger tieto dve poschodia prenajal a kto mu zaplatil výrobu pseudodokumentárneho filmu," povedala ruská redaktorka v závere reportáže.

 

 

Počas pasáže v štúdiu sa novinár Dmitrij Kiseljov vyjadril, že video Navaľného Fondu boja s korupciou, ktoré detailne popisovalo Putinov palác, financovala západná tajná služba. „Cieľom bolo poškodiť priamo prezidenta Putina ako lídra krajiny a v dôsledku tiež samotné Rusko," tvrdí Kiseljov.

Navaľného video sa stalo v Rusku virálnym

Video, v ktorom Navaľnyj podrobne opisuje Putinovu rezidenciu, videlo podľa prieskumu nezávislého centra Levada 26 % dospelých Rusov, zatiaľ čo 31 % o ňom nikdy nepočulo. 17 % divákov po jeho zhliadnutí uviedlo, že ich mienka o Putinovi sa zmenila k horšiemu, 77 % naopak tvrdilo, že ich názor na Putina sa nezmenil. Na YouTube má video viac než 110 miliónov zhliadnutí.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: omediach.comNáhľadový obrázok: Youtube / Россия 24, TASR/ AP
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy news
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.