Zlatá maska na TV Joj opäť výrazne zaostala v porovnaní s rovnakou cieľovou skupinou na Markíze.
V nedeľnom súboji vlajkových zábavných relácii opäť zvíťazila TV Markíza. Šou 2 na 1 s hosťom Marekom Fašiangom získala v cieľovej skupine 12-54 v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ rekordný rating 8,9 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 26,4 %. Celkovo si štvrté pokračovanie markizáckej novinky pozrelo viac ako 415-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Konkurenčná Zlatá maska v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala doposiaľ najnižší trhový podiel 8,2 % a celkovo si ju pozrelo 195-tisíc divákov.
Zlatú masku ešte minulý týždeň zrušili na Prime, ktorá ju prestala v primetime vysielať práve kvôli nezáujmu divákov. Česká televízia Prima nechala divákov hlasovať, či budú chcieť namiesto šou so známymi osobnosťami sledovať český seriál Einstein alebo pokračovanie seriálu Polda. Nakoniec vyhral práve druhý menovaný seriál.