V rámci akcie s názvom Prvé pivo je na náš účet dostane každý zákazník, ktorý si objedná obľúbený nápoj, jedno pivo na účet značky. Cieľom je podporiť podniky, pomôcť im a zároveň poďakovať všetkým hosťom za ich lojalitu.
Každý, kto si objedná prvé pivo v niektorom z 1200 slovenských podnikov, pubov či reštaurácií, kde čapujú Pilsner Urquell, dostane jedno chladené na účet pivovaru.
Akcia s názvom Prvé pivo na náš účet bude prebiehať od 25. mája do 7. júna s tým, že každá prevádzka si určí vlastný termín v tomto časovom rozmedzí. Do projektu sa navyše zapoja aj ďalšie značky z portfólia Plzeňského Prazdroja Slovensko, takže pivovar podporí takmer 4 000 podnikov a reštaurácií na Slovensku.
„Ekonomika aj celá spoločnosť potrebuje nové impulzy a podporu. Vedeli sme, kedy sa zastaviť a zostať doma a vieme aj to, že teraz je treba opäť uviesť všetko do pohybu,“ povedal Václav Berka, emeritný vrchný sládok Plzeňského Prazdroja.
Akcia je obmedzená na jedno pivo na osobu a platí do vypredania poskytnutého množstva v danej prevádzke. Zoznam zapojených prevádzok nájdeš na pilsner-urquell.sk v sekcii Aktuálne dianie. Situácia po otvorení terás a podnikov potvrdzuje, že o posedenie s priateľmi pri dobrom čapovanom pive je veľký záujem.
„Uplynulé týždne boli pre našu prevádzku náročné, aj keď nám čiastočne pomohol predaj cez okienko alebo verní hostia, ktorí si kúpili voucher v projekte Podpor svoj pub. Sama sa už veľmi teším, že môžem svojim hosťom načapovať poriadne pivo tak ako predtým,“ doplnila Petra Sečkárová, víťazka súťaže Pilsner Urquell Master Bartender 2016.
Pripomeň si náš starší vlog, v ktorom sme sa vybrali do Plzne, kde pri príležitosti uvarenia prvej várky Pilsner Urquell prebiehal tradičný Pilsner Fest