Prémiová módna značka sa očividne rozhodla, že okrem oblečenia bude vyrábať aj doplnky do auta.
Francúzsky extravagantný a predražený fenomén Balenciaga ti pravdepodobne nijak zvlášť predstavovať nemusíme. Luxusná high fashion značka je dobre známa svojím, pre bežnú verejnosť, nedostupným oblečením, no rovnako tak aj maximálne bizarnými produktami, ktoré často s tradičnou módou nijako nesúvisia.
Konkrétne druhú kategóriu značka opäť obohatila o nový prírastok. Predstavila totiž klasické stromčekové osviežovače vzduchu do auta, ktoré visia na mnohých spätných zrkadlách a kúpiš ich snáď na každej čerpacej stanici. Tie bežne dostupné na benzínkách sa však diametrálne líšia od voňavých stromčekov s logom Balenciaga.
Nehovoríme však o dizajnovom rozdiele, ale skôr o cenovom. Zatiaľ čo klasické osviežovače si dokážeš zaobstarať približne za euro, tie od francúzskeho módneho giganta ťa vyjdú až na 195 €. Značka ich predstavila hneď v niekoľkých farbách, ako napríklad zelená, modrá, ružová či čierna.
Za takú sumu by si pravdepodobne čakal, že voňavé stromčeky budú mať svoju unikátnu a prekrásnu vôňu, no asi ťa sklameme. Produkt totiž nedisponuje prakticky žiadnou arómou. V rámci kolekcie jeseň/zima 2018 sa totiž predáva ako prívesok na kľúče a nie ako osviežovač vzduchu.