Humor nepozná bariéry a veľmi dobre to vie nielen komik Joe Trendy, ktorý si pozval nepočujúceho a nevidiaceho hosťa, ako aj vozičkára.
V roku 2018 sa už konečne nájde zopár firiem, ktoré si na svoje podnikateľské aktivity dávajú pozor, vytvárajú ich s rozumom a myslia pri tom na všetkých. Priekopníkom v tejto oblasti je spoločnosť Slovak Telekom, ktorá sa dlhodobo venuje podpore znevýhodnených skupín. A jasne to demonštrovala už pred niekoľkými mesiacmi, keď začala svoje produkty a služby komunikovať prostredníctvom známeho komika Bekima.
Už sme sa dočkali viacerých jedinečných spotov, ktoré sa zaslúžene tešia veľkému záujmu a dnes tu máme ďalšiu úsmevnú iniciatívu. Jej cieľom je ľudí nielen pobaviť, ale taktiež zvýšiť informovanosť o inováciách, vďaka ktorým môžeme všetci žiť lepší a jednoduchší život.
Okrem podpory nepočujúcich, ktorú doteraz obľúbený operátor najvýraznejšie komunikoval cez svoju službu Online Tlmočník, pomáha vyvíjať mobilnú aplikáciu pre nevidiacich COrvus a mení svoje predajne na bezbariérové.
Za pozornosť stojí aj nová kampaň Telekomu, ktorá sa nesie v znamení hesla Pomáhanie neberieme ako vtip. Jej cieľom je ukázať, že všetci ľudia majú zmysel pre humor a život ide ďalej aj napriek prekážkam. Všetko odštartovala talkshow Humor nepozná bariéry, v ktorej stand-up komik Joe Trendy predstavil netradičné trio, ktoré bolo zárukou originality a bezprostrednosti.
Ako prvý sa predstavil Peter Vrťo, nepočujúci herec, choreograf a riaditeľ divadla Tiché iskry. Druhého v poradí Joe Trendy vyspovedal Henricha Wilnrottera, nevidiaceho rapera zo skupiny NH6, ktorý je známy aj z talentovej súťaže a treticu hostí doplnil komik Bekim Aziri, aktuálna tvár reklám Telekomu.
Talkshow, v ktorej sa nikto neberie príliš vážne, Telekom vysielal naživo aj prostredníctvom sociálnej siete Facebooku, kde si ju doteraz pozrelo viac ako 10-tisíc ľudí. Celý, skoro hodinový prenos si môžeš pozrieť tu.