Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 28. 10. 2020 meniny má Dobromila

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
23. júl 2018, 11:19
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Maserati predstavuje až 550-koňové Levante s osemvalcom od Ferrari

Trofeo spoznáva svojho decentne slabšieho brata.

Martin Mičuda
23. júl 2018, 11:19
Maserati predstavuje až 550-koňové Levante s osemvalcom od Ferrari
Zdroj: maserati.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

V úvode roka nás Maserati prekvapilo predstavením vrcholnej verzie Levante Trofeo, ktorá si na autosalóne v New Yorku odkrútila svoju svetovú premiéru. Doteraz však nedošlo k jej plnému nasadeniu na všetky trhy, dokonca sa povráva, že Trofeo je určené hlavne pre zámorský trh. V Goodwoode sa však ukázala ďalšia novinka zo stajne talianskej automobilky, ktorá sa rovnako spolieha na osemvalec, pýši sa však iným názvom - Levante GTS.

 

To už je na pomery značky o čosi konvenčnejší a dlhé roky zaužívaný názov, z ktorého vieme vyčítať nasledovné. Pod kapotou nájdeme 3,8-litrový vidlicový osemvalec s výkonom 404 kW / 550 koní a 730 N.m (v rozmedzí od 2500 po 5000 ot./min). Dvakrát preplňovaný agregát nájdeme v modeli Quattroporte GTS, nie je preto žiadnym tajomstvom, že ide o motor vyrábaný vo Ferrari. 

 

Maserati predstavuje až 550-koňové Levante s osemvalcom od Ferrari

 

Vďaka nemu dokáže GTS-ko akcelerovať na stovku už za 4,2 sekundy, zatiaľ čo maximálna rýchlosť je až 292 km/h. Samozrejme, do nemalej miery za to môže i pohon všetkých štyroch kolies Q4 Intelligent All-Wheel Drive, ktorý bol údajne v tomto prípade patrične vylepšený a sofistikovanejšie nastavený. Súčasťou výbavy je následne zadný športový diferenciál a 8-stupňová automatická prevodovka od ZF.

 

Maserati hovorí o naladení podvozka na nôtu športových GT-čiek. Dizajnovo vychádza novinka z vyhotovenia Trofeo, svedkami sme preto značne agresívnejšieho predného nárazníka, upravených blatníkov, špecifických 20" diskov a zadného difúzora. Interiér posádky rozmaznáva koženým čalúnením Pieno Fiore a množstvom vylepšených detailov. Spomenúť pritom treba audio sústavu Harman Kardon so 14 reproduktormi, či adaptívne full-LED Matrix svetlomety a hlavne vynovený infotainment MTC+.

 

Zobraziť galériu 8 galeria

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
13
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.