Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 2. 6. 2020 meniny má Xénia, Oxana

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Filmy a Seriály - Pod radarom
3
Dominik Vetrák
18. február 2018, 20:41
Čas čítania: 2:55
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Black Panther za víkend zarába rekordných 400 miliónov dolárov. Vďačí za to černošskému obsadeniu a veľkej kvalite

Tohtotýždňový box office sa nesie v pozitívnom duchu, hlavne pre Marvel.

Dominik Vetrák
18. február 2018, 20:41
Čas čítania: 2:55
Black Panther za víkend zarába rekordných 400 miliónov dolárov. Vďačí za to černošskému obsadeniu a veľkej kvalite
Zdroj: Marvel/Disney
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Vysoké očakávania sa nenaplnili a 200 melónov skutočne nepadlo. Black Panther je však ďalší veľký hit Marvelu. V USA zarobil za prvé 4 dni úžasných 192 miliónov dolárov, pričom zo zvyšku sveta (zatiaľ bežal len v 70% teritórií) sa prikotúľalo ďalších 169 miliónov dolárov.

 

Celkovo to činí 361 miliónov dolárov, avšak v USA rátajú do tohto víkendu aj pondelok, takže sa počíta s tým, že sa do zajtra snímka výrazne priblíži z 400 miliónom dolárov zarobených v kinách.

S určitosťou už môžeme povedať, že Marvel má vo svojom šuflíku ďalší miliardový kúsok. Bude zaujímavé sledovať, aký pokles zaznamená Panther o týždeň, no konkurenciu mu na najbližších 10 dní nebude robiť takmer nik a aj potom to nebude nič extrémne ohrozujúce. 

 

 

Black Panther má na konte momentálne titul najväčšieho februárového openingu v USA (ten doteraz držal Deadpool s 132,4 miliónmi dolárov) a taktiež ide o 5. najväčší opening v USA celkovo. Aj keď snímka ešte nepremiérovala v mnohých krajinách vrátane Ruska (budúci týždeň), Japonska (1. marec) či Číny (9. marec), kontrast medzi tržbami zo zahraničia a USA je vskutku do očí bijúci. 

Dlho sa však predpokladalo, že Panther bude v USA mimoriadne silný, a to hlavne vďaka svojej téme, vyzneniu a ďalším aspektom filmu, o čom si viac povieme zajtra. Pol miliardy z USA je teda na dosah a snímka sa s najväčšou určitosťou prenesie cez miliardovú hranicu. 

 

Vráťme sa však ešte späť k tradičnému úvodu. Openingový víkend pre najnovšiu Marvelovku bol dôležitejší, no teraz sa musíme venovať aj našej tradičnej rekapitulácii. 5. najčítanejším článkom uplynulých 7 dní bola recenzia na Black Panthera (ale odporúčame aj recenzie pre The Disaster Artist, When We First Met či netflixovský horor The Ritual).

 

4. najčítanejším článkom boli neblahé správy o minulosti Michaela Fassbendera. Na 3. mieste svietia najnovšie správy o Scorsesem The Irishmanovi, no a druhým najčítanejším článkom bol náš výber skvelých romantických a dramatických filmov o kríze v manželstve. Na prvom mieste tu potom máme "nový" štýl platenia reklám a product placementu v televízii.

 

 

 

A teraz už späť k tržbám. Na druhom mieste po Black Pantherovi neočakávane "tróni" rozprávka Peter Rabbit. Tá dokázala v USA ukoristiť o cca 300 tisíc dolárov viac ako Fifty Shades Freed, čo ju dostalo pred ňu aj napriek faktu, že bol Valentín.

 

Momentálne má Zajko Peter na konte takmer 50 miliónov dolárov, a to len z USA. Ak sa nenechá zahanbiť ani zahraničie, Sony bude s výsledkami spokojné. 

 

Finále 50 odtieňov slobody pomohol aj Valentín. Snímka dokázala celosvetovo prihodiť ďalších 130 mega, a tak je zatiaľ na úrovni 266 miliónov dolárov. Medzinárodne si dokonca snímka polepšila, no budúci týždeň už môžeme očakávať väčší spád. 

 

 

Na 4. miesto sa dostalo Jumanji, ktoré v USA predstihlo Eastwooda len o pár desiatok tisíc dolárov. Zatiaľ čo The Rock a spol. majú na konte celosvetovo už 904 miliónov dolárov, Eastwoodovka 15:17 Paris 36 miliónov, pričom rozpočet činil 30 miliónov. Ešte chvíľu potrvá, než sa snímka vôbec zaplatí. Popravde ale skôr očakávame, že bude v červených číslach. 

V prvej desiatke máme aj dve novinky. Bohužiaľ, stop-motion animák Early Man s vynikajúcimi recenziami zarobil úbohé 3 milióny dolárov, premiéra v zahraničí ho však ešte čaká. Zdá sa však, že štúdio Lionsgate bude z týchto tržieb smutné. U nás animák štartuje už o týždeň, takže mu v kinách rozhodne dajte šancu. 

 



Na 10. mieste sa umiestnila dráma Samson, o ktorej počujete druhý a poslednýkrát. V zozname sa už tradične nachádza aj Greatest Showman, Winchester a Maze Runner. Nižšie sa môžete pozrieť na celú tabuľku. Na záver nezabudnite hlasovať v ankete.

 

To je od nás pre tentokrát opäť všetko. Pokiaľ sa chcete v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať), Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom, Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň vám napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžete v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdete na tomto odkaze).

 

Poradie

Min.týždeň

Názov filmu    

Víkend USA

 -/+

Celosvetovo

Týždeň

      1.        N

Black Panther

 $192,023,000

-

 $361,023,000      1.
      2.         2. Peter Rabbit
 $17,250,000 -31.0%  $48,235,068      2.
      3.         1.

50 Shades of Freed

 $16,940,000 -56.1%  $266,934,455      2.
      4.         4.

Jumanji 2

 $7,945,000 -20.7%  $881,756,871      9.
      5.         3.

15:17 Paris

 $7,685,000 -38.8%  $36,132,717      2.
      6.         5.

The Greatest Showman

 $5,100,000 -20.8%  $340,124,873      9.
      7.         N.

Early Man

 $3,150,000 -  $3,150,000      1.
      8.         6. Maze Runner: The Death Cure  $2,525,000 -59.4%  $259,214,591      4.
      9.         7. Winchester  $2,230,000 -57.2%  $21,860,179      3.
     10.         N.

Samson

 $1,972,000 -  $1,972,000      1. 
Čítate/prezeráte si aj našu potrebnú tabuľku alebo vždy v Box Office článkoch čítate len text?
Stačí mi text, tabuľke sa nevenujem
18 hlasov
Bez ťabuľky by to bolo oveľa horšie, je prehľadná a pomáha
81 hlasov
Čítam a orientujem sa v tržbách hlavne vďaka tabuľke
123 hlasov
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
8
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.