Roberto sa nenechal obsluhou zastrašiť.
Každú sekundu sa vo svete odohrávajú tie najbizarnejšie príhody a iba zlomok z nich sa dostane na verejnosť či do médií, ako tomu bolo aj v jednej malej kaviarničke s názvom Birdie Num Nums v Londýne. Zákazník Roberto Lattarulo sa v kaviarni zastavil po pobyte v posilňovni a rozhodol sa občerstviť čajom so zaujímavou kombináciou citrónovej trávy (vôňovec citrónový) a zázvoru. Nanešťastie, obsluha si nezapamätala objednávku v znení citrónová tráva a zázvor, ale pomýlila si anglické slová lemon a lemongras, takže Roberto dostal šálku s čajom s citrónom a zázvorom. O citrónovej tráve nebolo ani chýru, ani slychu a keď si majiteľka kaviarne všimla, že Roberto namiesto riešenia situácie začal písať negatívnu recenziu na portáli TripAdvisor, požiadala ho, aby z jej podniku odišiel. Ešte pred tým mu však ponúkla peniaze späť a k tomu koláč zadarmo, lenže tvrdohlavý Roberto všetko odmietol a keď sa situácia začala vyostrovať, zodvihol telefón a zavolal rovno na políciu. Policajtom sa vyznal, že ho chcú neprávom vyviesť z kaviarne, na čo mu operátor odpovedal len to, že prácou polície nie je skúmať podobné situácie.
Aj keď Roberto u polície nepochodil, o približne 15 minút sa do kaviarne skutočne dostavila policajná dodávka, ale nesedela v nej zásahová jednotka s príkazom ochrániť práva zákazníka Roberta. Namiesto nej prišli iba chlapi, ktorí sa do kaviarne chodia tradične občerstviť a keď im majiteľka rozpovedala príbeh o tvrdohlavom Robertovi, nemohli v sebe zadržať smiech. A mimochodom, negatívna recenzia od Roberta stále svieti na TripAdvisore a pripojená je k nej aj odpoveď kaviarne, takže keby si mal záujem prečítať si ju, môžeš tak urobiť na tomto odkaze.
Furious café customer calls 999 over a tea bag mix-up pic.twitter.com/BdKXJpwgi3
— Poclony (@JackOLittle) 5. září 2016