Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
15. marca 2016 o 17:39
Čas čítania 0:00
Matúš Moravčík

Apple je stále najhodnotnejšou značkou na svete. Samsung tentokrát obsadil až tretie miesto

TECH APPLE GOOGLE MICROSOFT REBRÍČEK SAMSUNG
Uložiť Uložené

Podľa aktualizovaného rebríčka konzultačnej spoločnosti Brand Finance si juhokórejský gigant mierne pohoršil. Aj keď jeho hodnota mierne narástla, miesto druhého mu tento rok patrí tretie miesto.

Hoci to asi ani nikoho neprekvapí, spoločnosť Apple opäť obsadila prvú priečku v prestížnom rebríčku, ktorý každý rok hodnotí najpopulárnejšie spoločnosti podľa hodnoty ich značky. A ako si viedli jej konkurenti? Samsung v roku 2016 prenechal druhú pozíciu Google a trošku si pokazil aj Microsoft, pretože obsadil až piatu. Štvrtá pozícia zase patrí spoločnosti Amazon, šiesta aj siedma americkým mobilným operátorom Verizon a AT&T, ôsma reťazcu diskontných obchodov Walmart, deviata gigantickému čínskemu operátorovi China Mobile a desiata Wells Fargo, spoločnosti zaoberajúcej sa bankovníctvom a financiami.

Minulý rok taktiež viedlo Apple, pričom ostatných deväť pozícií bolo obsadených trošku rozdielne ako teraz. V TOP 10 sa vtedy dokonca objavila aj spoločnosť General Energy, ktorú však tentokrát už v rebríčku nevidíme. Hodnota značky kalifornského giganta medziročne narástla o zhruba 17,6 miliardy dolárov, zakiaľ čo značka Samsungu iba o 1,5 miliardy.

Rebríček najhodnotnejších značiek podľa Brand Finance

  1. Apple (hodnota 145,9 miliardy dolárov)
  2. Google (hodnota 94 miliárd dolárov)
  3. Samsung (hodnota 83,2 miliardy dolárov)
  4. Amazon
  5. Microsoft
  6. Verizon
  7. AT&T
  8. Walmart
  9. China Mobile
  10. Wells Fargo
Domov
Zdieľať
Diskusia