Futbalový klub chce spájať športový svet s tým hudobným.
Futbalový klub FC Barcelona potvrdil spoluprácu so skupinou Coldplay. Logo britskej hudobnej kapely, ktoré odkazuje na ich najnovší štúdiový album s názvom „Moon Music“, sa bude vynímať na dresoch Barcelony počas nadchádzajúceho El Clásica na štadióne Santiago Bernabéu.
Znaky, ktoré sa objavia na drese, sú inšpirované desiatym albumom kapely, ktorý vyšiel 4. októbra. Vpredu bude názov skupiny vytvarovaný z mesiacov a vzadu bude napísaný klasickým písmom. Logo britskej kapely si oblečie mužský tím v Clásicu 26. októbra a ženský tím v zápase proti Eibaru 2. novembra, uvádza sa na hlavnej stránke FC Barcelona.
„Rovnako ako FC Barcelona, aj Coldplay spája fanúšikov z celého sveta. Tento moment oslavuje jednotu ľudstva a radosť zo spoločných zážitkov – či už ide o futbalový zápas alebo hudobný koncert,“ píše oficiálna stránka klubu.
Ide o novú spoluprácu Barcelony so službou Spotify. V roku 2022 totižto podpísali zmluvu, aby spájali hudobný svet s tým futbalovým. Na červeno-modrých dresoch tak zmizne logo Spotify a nahradí ho logo skupiny. V minulosti už takýto „collab“ vznikol s Drakeom, Rosaliou či Rolling Stones.
Dresy z tejto limitovanej edície budú dostupné aj k zakúpeniu od piatka, 18. októbra a výťažok z predaja bude venovaný spoločenským organizáciám ako napríklad OSN pre utečencov, informovala Merca. K dispozícii bude však iba 1 899 kusov.
„Sme poctení, že sa Spotify rozhodlo umiestniť náš dizajn Moon Music na dres FC Barcelona. S mestom a klubom máme už dlhé roky špeciálny vzťah. Sme tiež hrdí na to, že podporujeme UNHCR v jeho záchrannej práci na ochranu utečencov a vysídlených ľudí na celom svete. Srdečná vďaka Spotify a FC Barcelona za to, že sa to podarilo,” vyjadrili sa členovia Coldplay.