Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
18. októbra 2024 o 8:43
Čas čítania 1:09
Karolína Uličná

FC Barcelona x Coldplay collab: Na najbližšom zápase El Clásico budú mať futbalisti nové dresy s logom kapely

ŠPORT FC BARCELONA FUTBAL
Uložiť Uložené
Články o športe ti prináša Fortuna. Zaregistruj sa a vyber si svoj bonus!chcem bonus

Futbalový klub chce spájať športový svet s tým hudobným.

Futbalový klub FC Barcelona potvrdil spoluprácu so skupinou Coldplay. Logo britskej hudobnej kapely, ktoré odkazuje na ich najnovší štúdiový album s názvom „Moon Music“, sa bude vynímať na dresoch Barcelony počas nadchádzajúceho El Clásica na štadióne Santiago Bernabéu.

Znaky, ktoré sa objavia na drese, sú inšpirované desiatym albumom kapely, ktorý vyšiel 4. októbra. Vpredu bude názov skupiny vytvarovaný z mesiacov a vzadu bude napísaný klasickým písmom. Logo britskej kapely si oblečie mužský tím v Clásicu 26. októbra a ženský tím v zápase proti Eibaru 2. novembra, uvádza sa na hlavnej stránke FC Barcelona.

„Rovnako ako FC Barcelona, ​​aj Coldplay spája fanúšikov z celého sveta. Tento moment oslavuje jednotu ľudstva a radosť zo spoločných zážitkov – či už ide o futbalový zápas alebo hudobný koncert,“ píše oficiálna stránka klubu.

Ide o novú spoluprácu Barcelony so službou Spotify. V roku 2022 totižto podpísali zmluvu, aby spájali hudobný svet s tým futbalovým. Na červeno-modrých dresoch tak zmizne logo Spotify a nahradí ho logo skupiny. V minulosti už takýto „collab“ vznikol s Drakeom, Rosaliou či Rolling Stones.

Odporúčané
Slovan Bratislava sa predstaví v súboji nováčikov Ligy majstrov proti Girone. Sleduj zápas najprestížnejšej súťaže online Slovan Bratislava sa predstaví v súboji nováčikov Ligy majstrov proti Girone. Sleduj zápas najprestížnejšej súťaže online 22. októbra 2024 o 9:00

Dresy z tejto limitovanej edície budú dostupné aj k zakúpeniu od piatka, 18. októbra a výťažok z predaja bude venovaný spoločenským organizáciám ako napríklad OSN pre utečencov, informovala Merca. K dispozícii bude však iba 1 899 kusov.

„Sme poctení, že sa Spotify rozhodlo umiestniť náš dizajn Moon Music na dres FC Barcelona. S mestom a klubom máme už dlhé roky špeciálny vzťah. Sme tiež hrdí na to, že podporujeme UNHCR v jeho záchrannej práci na ochranu utečencov a vysídlených ľudí na celom svete. Srdečná vďaka Spotify a FC Barcelona za to, že sa to podarilo,” vyjadrili sa členovia Coldplay.

Domov
Zdieľať
Diskusia