Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. marca 2024 o 17:48
Čas čítania 0:42
Samuel Barienčík

Známa módna značka ruší svoju prevádzku v centre Bratislavy. Ľudia tam prestali nakupovať, chodia radšej do nákupných centier

MÓDA NÁKUPNÉ CENTRÁ V BRATISLAVE NIVY
Uložiť Uložené

Slovenská odevná značka Ozeta musela zavrieť predajňu v centre hlavného mesta, jej tržby totiž dlhodobo klesali.

O tom, že svoju prevádzku v centre Bratislavy bude musieť podnik s vyše 80-ročnou históriou zrušiť, informovali Hospodárske noviny. Zakladateľ odevnej značky Ozeta síce pochádza z Česka, no so svojimi oblekmi začínal v Trenčíne ešte v roku 1939. 

Známu predajňu v Bratislave teraz čaká nemilý osud. Na Špitálskej ulici, kde prevádzka fungovala, mala firma podľa informácii Hospodárskych novín nízke tržby. „Vzhľadom na otvorenie ďalších predajní v blízkom okolí v obchodných centrách Nivy a Central sme dlhodobo zaznamenávali pokles tržieb v predajni na Špitálskej,“ povedala konateľka spoločnosti.

V Starom Meste je problém s parkovaním a ide tak o komfort zákazníka, ktorého chce každá predajňa čo najviac uspokojiť. Jednoduchšie pre zákazníka prepravujúceho sa autom je ísť do nákupného centra, kde má prístupné garáže a voľné parkovacie miesta priamo pri obchodoch. 

Spoločnosť na Slovensku však nekončí a dokonca plánuje, že sa bude rozrastať, a to v Košiciach a Nitre. Zástupcovia firmy hovoria aj o tom, že sú s dosiahnutými tržbami za rok 2023 napriek všetkému spokojní. „Napriek komplikovanej situácii v maloobchode a stagnujúcej kúpyschopnosti obyvateľstva hodnotíme rok 2023 z hľadiska dosiahnutých tržieb pozitívne.“

V továrni šijú oblečenie pod značkou Ozeta, ale aj pre európske slow fashion značky.
V továrni šijú oblečenie pod značkou Ozeta, ale aj pre európske slow fashion značky. Zdroj: Ozeta
Domov
Zdieľať
Diskusia