Lacný diskont Acion dorazil na Slovensko a plánuje otvárať predajne po celom Slovensku. Vďaka čomu môže ponúkať výrazne lacnejší tovar ako konkurencia? Opýtali sme sa generálneho riaditeľa spoločnosti pre Slovenskú a Českú republiku Petra Juliša.
Holandský diskontný reťazec Action dorazil na Slovensko a vďaka celosvetovej sieti dodávateľov dokáže ponúkať nižšie ceny ako konkurencia. „Tým, že nakupujeme obrovské objemy tovaru pre jedenásť krajín vrátane Slovenska, dokážeme nakupovať tovar za najlepšie ceny,“ vysvetľuje v rozhovore generálny riaditeľ pre Česko a Slovensko Petr Juliš.
Action má vo svete stovky predajní a jeho sortiment sa skladá z takmer 6000 produktov rozdelených do štrnástich kategórií. Na Slovensku otvára prvú trojicu predajní a podľa slov Juliša plánuje otvárať ďalšie. „To, čo môžem povedať, je, že sme zmenili pôvodnú stratégiu, keď sme chceli otvoriť len pár predajní v Bratislave a jej blízkom okolí. V roku 2023 nakoniec chceme rozšíriť naše predajne po celom Slovensku,“ dodáva.
Aký sortiment prinesie značka Action na Slovensko?
Na Slovensku budeme ponúkať rovnaký sortiment ako vo všetkých ostatných krajinách, kde pôsobíme. Náš sortiment sa skladá z približne 6000 položiek a je rozdelený do štrnástich kategórií. Od multimédií po oblečenie cez potraviny až po hračky. Medzi obľúbené kategórie patria aj potreby na šport alebo pomôcky do domácnosti.
Ako má vaša značka nastavenú stratégiu, keď sa jej darí prinášať na trh tovar za výrazne nižšie ceny, ako ponúka konkurencia?
Je to vďaka celkovému nastaveniu našej spoločnosti. Náš centrálny nákup sídli v Holandsku a odtiaľ riadime celú sieť dodávateľov. Tým, že nakupujeme obrovské objemy tovaru pre jedenásť krajín vrátane Slovenska, dokážeme nakupovať tovar za najlepšie ceny.