„Chceli sme kolekciu postaviť tak, aby bola zaujímavá pre slečny od 15 rokov aj 70-ročné dámy,“ hovorí Vanda Janda.
Na pražskom Fashion Weeku aj tento rok predstavili svoje kolekcie špičkoví návrhári. Nechýbala ani prehliadka novej kolekcie talentovanej návrhárky Vandy Jandy. Rovnako ako v predchádzajúcich rokoch, aj tentoraz upútala pozornosť odvážnym a nevšedným dizajnom, ktorý je určený 15-ročným slečnám aj dámam v rokoch.
Spojenie luxusnej akcie a industriálneho priestoru skateparku vytvorilo z pondelňajšej prehliadky značky Vanda Janda nevšedný zážitok. Sýte farby kolekcie – čierna a ružová – dotvárali jedinečnú atmosféru celého diania. Vďaka dobre usporiadanému sedeniu videli hostia zo všetkých miest z prehliadky maximum.
Luxusné modely si návštevníci mohli prezrieť zblízka vystavené v Perwoll Lounge, kde bol k dispozícii aj oficiálny merch. V rámci partnerstva so značkou Perwoll Renew tam Vanda Janda viedla rozhovory so známymi osobnosťami, okrem iného napríklad s Chantal Poullain. Zároveň odovzdávala osvetu v oblasti správnej starostlivosti o oblečenie a udržateľnosti v móde.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Kúsky, ktoré sa budú dediť generácie
Na novú kolekciu získavala inšpiráciu z kúskov, ktoré zdedila po svojej babičke. „Chceli sme vytvoriť medzigeneračnú estetiku kolekcie,“ opisuje Vanda Janda. „Modely majú podobnú siluetu, ale styling a vyžarovanie modelov je iné, aby si mohli ženy rôznych vekových kategórií predstaviť, ako budú daný kúsok nosiť.“ Dodáva, že práve posúvanie kvalitného oblečenia z generácie na generáciu je pre ňu základom udržateľného alebo tiež „rethink“ prístupu k móde. Priala by si, aby oblečenie Vanda Janda raz mohla nosiť aj jej vnučka.
Zároveň upozorňuje, že bez správnej starostlivosti ani to najkvalitnejšie oblečenie nevydrží večne. „Ako návrhárka učím ľudí kupovať primárne kvalitné veci, ktoré perfektne sedia. Môžete si však kúpiť tú istú vec, ktorá bude vyzerať dobre pár týždňov alebo aj pár rokov – záleží na tom, ako sa o ňu staráte,“ uviedla. Preto sa v rámci spolupráce na kampani Perwoll Rethink Fashion zamerala na osvetu o správnej starostlivosti o oblečenie, aby jej zákazníčkam nové kúsky vydržali skutočne dlho.