Pre novú kolekciu návrhár vymyslel aj nový odtieň ružovej.
Zendaya a Lewis Hamilton budú tvárami jesennej kampane talianskej módnej značky Valentino. Za žiarivo ružovou kolekciou stojí kreatívny riaditeľ Pierpaolo Piccioli. Jednofarebný, no určite nie nudný styling pripravil Law Roach, ktorý na Instagrame ukázal aj zákulisie fotenia.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Oslobodenie od obyčajnosti
Značka Valentino bola dlhé roky spájaná s červenou farbou, no pre jeseň 2022 vo Valentine zvolili jasnú ružovú farbu nazvanú Pink PP. Ide o nový odtieň Pantone farby, ktorú vymyslel práve kreatívny riaditeľ značky, Piccioli. Šaty z dielne Valentino predviedli v júli na súkromnej prehliadke v Ríme viaceré celebrity, vrátane herečiek Anne Hathaway či Florence Pugh. Práve Florencine transparentné šaty rezonovali na sociálnych sieťach, kde pobúrili niektorých používateľov. Herečka sa hejterom vzoprela a oponovala im.
Piccioli o ružovej kolekcii sníval už dlho. „Jedna farba, odvážna, silná, premenlivá, extravagantná, jedna farba, ktorá v sebe zahrnie všetko, čo mám v móde rád a všetko, čo chcem reprezentovať: oslobodenie od obyčajnosti, priestor pre človeka, jasný symbol rovnosti a lásky,“ opísal svoju inšpiráciu v rozhovore pre WWD.
Návrhár tvrdí, že hodnoty značky by mali byť zrejmé z jednej fotografie. Rovnaké nároky má aj na výber farby. „Vybral som si Zendayu a Lewisa pre Pink PP z rovnakého dôvodu, z akého som túto farbu vytvoril. Sú to krásne duše, ktoré svoj hlas a talent používajú na zjednotenie a budovanie.“
Zendaya je tvárou značky Valentino už od roku 2020 a na viacerých spoločenských udalostiach mala na sebe práve túto taliansku značku. Kampaň na dámsku kolekciu bola prvýkrát v tlači v pondelok v septembrovom vydaní magazínu Harper's Bazaar v Nemecku.
Okrem toho je súčasťou kampane aj video, ktoré vytvoril kameraman Marcell Rév (so Zendayou pracoval aj na seriáli Euphoria). Kampaň so sedemnásobným svetovým šampiónom F1 Lewisom Hamiltonom bola prvýkrát publikovaná v utorok v septembrovom vydaní magazínu GQ USA.