Nekonečná konkurencia medzi dvomi reťazcami pokračuje.
Možno si zachytil, že McDonald’s pred pár týždňami stratil právo na ochrannú známku slovného spojenia Big Mac. Rozhodnutie Úradu Európskej únie pre duševné vlastníctvo znelo jasne, McDonald’s za posledných 5 rokov do roku 2017, kedy bola podaná na úrad podaná sťažnosť zo strany írskeho reťazca rýchleho občerstvenia, jasne nepreukázal svoje využívanie tejto ochrannej značky, a tak mu ju úrad odobral.
V praxi to znamená, že odvtedy si hocikto v rámci Európskej únie môže do svojho menu zaradiť produkt pod názvom Big Mac a McDonald’s nemá žiadne právo na to, aby žiadal akékoľvek odškodné alebo sa sťažoval.
V Štokholme preto vznikol skvelý nápad, ako opäť raz rozvíriť vlny nekonečného konkurenčného boja Burger Kingu proti McDonald’s. Burger King vymyslel s pomocou reklamnej agentúry Ingo úplne nové menu nazvané „The Not Big Macs“.
Vďaka strate ochrannej známky reťazcu nič nehrozilo, a tak zákazníkov vítal s vtipnými výrobkami ako „The Like a Big Mac, But Actually Big“, „The Kind of Like a Big Mac, But Juicier and Tastier, „The Burger Big Mac Wished It Was“, „The Anything But a Big Mac“ a „The Big Mac-ish But Flame Grilled of Course“.
Šikovnou kampaňou chcel Burger King upozorniť na to, že jeho hamburgery sú vyprážané na otvorenom ohni, sú šťavnatejšie, chutnejšie a oproti Big Macu aj oveľa väčšie. Za všetko hovorí burger, ktorý originálnemu Big Macu odkazuje, že takým dobrým nikdy nebude.