Oproti minulému roku navštívilo slávne múzeum o neuveriteľných 25 % ľudí viac.
Na svete je presne jeden manželský pár, ktorý má dostatočný hudobný kredit na to, aby mohol natočiť videoklip v slávom parížskom múzeu Louvre. Stalo sa tak ešte v polovici roka 2018, kedy uzrel svetlo sveta track Apeshit od dvojice Beyoncé a Jay-Z, ktorí si ako duo hovoria The Carters a pod týmto titulom nám doručili aj skvelý album Everything Is Love.
Podľa očakávaní sa nová tvorba celebritného manželského páru tešila obrovským číslam, no tie suverénne najzaujímavejšie prichádzajú teraz priamo z Francúzska. Dozvedáme sa totiž, že práve vďaka videoklipu zaznamenal Louvre svetový rekord v návštevnosti, ktorý podľa dostupných zdrojov zatiaľ žiadne iné múzeum na planéte nedosiahlo.
V roku 2018 ho navštívilo neuveriteľných 10,2 milióna ľudí, čo je o približne 25 % viac ako v predošlom roku. Múzeum po vydaní klipu zaviedlo špeciálnu 90-minútovú prehliadku mapujúcu práve miesta, ktoré sa objavili aj na záberoch v sprievode hudby a teraz sa dozvedáme, že práve tento ťah sa veľmi vyplatil.