Facelift sa zameral na dizajn i techniku.
Už nejaký ten mesiac je verejne známe, že súčasná generácia Audi R8 je tou poslednou, keďže s nástupcom už automobilka nepočíta. Pravdou je, že zatiaľ nám túto správu značka oficiálnou cestou úplne nepotvrdila, zákulisné správy však hovoria jasnou rečou. Okrem toho, že v priebehu niekoľkých rokov Audi vypustí z A8-čkovej ponuky W12-ku, obdobný osud čaká teda aj V10, čiže model R8.
Kedy sa tak presne stane nie je známe, po uplynulých hodinách však vieme, že ešte predtým nám Audi servíruje facelift. Ten už tradične neprináša žiadne radikálne zmeny či revolučné technológie, skôr ide o oprášenie tvarov, kroré už majú čo-to za sebou a zároveň vylepšenie techniky.
Vpredu tak nájdeme podstatne agresívnejší nárazník s vyzývavejšími a progresívnejší tvarmi. Full-LED svetlomety dostali tmavší podklad, čím bol zabezpečený ešte prísnejší pohľad. Do oka pritom padnú tri otvory nad maskou, čo je odkaz na slávny model Audi Sport Quattro. Zmeny neobišli ani zadné partie, kde si miesto našiel tiež prepracovanejší nárazník, zaujímavosťou sú pritom výfuky, ktoré dostali po novom oválny tvar, čím sa automobilka vracia k svojim tradíciam. Do ponuky sa následne začlenili nové odtiene karosérie a dizajny 19, respektíve 20” diskov. V interiéri su zmeny len kozmetické.
Srdcom R8-čky naďalej zostáva atmosferický desaťvalec, jeho výkon však poskočil o 10 koní. Týka sa to pritom oboch ponúkaných verzií. „Základné“ vyhotovenie má 570 koní, zatiaľ čo verzia V10 Plus si prilepšila na úroveň 620 koní. Drobnými vylepšeniami prešiel podvozok, riadenie a brzdy, ktoré sľubujú lepšie brzdné dráhy. Do ponuky ponúkaných jazdných režimov sa začlenili programy Dry, Wet a Snow. Na záver dodajme, že facelift sa dotkol ako variantu kupé, tak aj otvorenej verzie Spyder.