Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 24. 10. 2020 meniny má Kvetoslava

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
24. október 2018, 9:56
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Superšport od Audi dostal agresívnejší bodykit, veľké výfuky a až 620-koňovú V10-ku

Facelift sa zameral na dizajn i techniku.

Martin Mičuda
24. október 2018, 9:56
Superšport od Audi dostal agresívnejší bodykit, veľké výfuky a až 620-koňovú V10-ku
Zdroj: audi-mediacenter.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Už nejaký ten mesiac je verejne známe, že súčasná generácia Audi R8 je tou poslednou, keďže s nástupcom už automobilka nepočíta. Pravdou je, že zatiaľ nám túto správu značka oficiálnou cestou úplne nepotvrdila, zákulisné správy však hovoria jasnou rečou. Okrem toho, že v priebehu niekoľkých rokov Audi vypustí z A8-čkovej ponuky W12-ku, obdobný osud čaká teda aj V10, čiže model R8.

 

Kedy sa tak presne stane nie je známe, po uplynulých hodinách však vieme, že ešte predtým nám Audi servíruje facelift. Ten už tradične neprináša žiadne radikálne zmeny či revolučné technológie, skôr ide o oprášenie tvarov, kroré už majú čo-to za sebou a zároveň vylepšenie techniky. 

 

Superšport od Audi dostal agresívnejší bodykit, veľké výfuky a až 620-koňovú V10-ku

 

Vpredu tak nájdeme podstatne agresívnejší nárazník s vyzývavejšími a progresívnejší tvarmi. Full-LED svetlomety dostali tmavší podklad, čím bol zabezpečený ešte prísnejší pohľad. Do oka pritom padnú tri otvory nad maskou, čo je odkaz na slávny model Audi Sport Quattro. Zmeny neobišli ani zadné partie, kde si miesto našiel tiež prepracovanejší nárazník, zaujímavosťou sú pritom výfuky, ktoré dostali po novom oválny tvar, čím sa automobilka vracia k svojim tradíciam. Do ponuky sa následne začlenili nové odtiene karosérie a dizajny 19, respektíve 20” diskov. V interiéri su zmeny len kozmetické. 

 

Srdcom R8-čky naďalej zostáva atmosferický desaťvalec, jeho výkon však poskočil o 10 koní. Týka sa to pritom oboch ponúkaných verzií. „Základné“ vyhotovenie má 570 koní, zatiaľ čo verzia V10 Plus si prilepšila na úroveň 620 koní. Drobnými vylepšeniami prešiel podvozok, riadenie a brzdy, ktoré sľubujú lepšie brzdné dráhy. Do ponuky ponúkaných jazdných režimov sa začlenili programy Dry, Wet a Snow. Na záver dodajme, že facelift sa dotkol ako variantu kupé, tak aj otvorenej verzie Spyder.

 

Zobraziť galériu 12 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
5
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.