Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 29. 1. 2020 meniny má Gašpar

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Filmy a Seriály - Pod radarom
0
Dominik Vetrák
17. jún 2018, 19:22
Čas čítania: 3:24

Rodinka úžasných 2 tržbami prekonáva animované rekordy. Milujú ju kritici aj diváci a miliarda dolárov z kín je prakticky istá (Box office)

Najnovšie box office čísla sú tu a v Pixare tak môžu znova jasať.

Dominik Vetrák
17. jún 2018, 19:22
Čas čítania: 3:24
Rodinka úžasných 2 tržbami prekonáva animované rekordy. Milujú ju kritici aj diváci a miliarda dolárov z kín je prakticky istá (Box office)
Zdroj: Pixar/Disney
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Ešte než sa pustíme do Rodinky úžasných, máme tu rekapituláciu uplynulého týždňa na Filmkulte. 

5. najčítanejším článkom je výber najlepších pirátskych filmov, ktorým samozrejme kraľuje Jack Sparrow. Na 4. mieste máme kúsok z radov box office. Písali sme totiž o Infinity War prekonávajúcom hranicu 2 miliárd zarobených v kinách.

 

Nesmierne nás teší, že vás zaujal aj horor Hereditary/Prekliate dedičstvo. Hovorí sa o Oscaroch a horore v štýle Čarodejnica. Skutočne kvalitný film, ktorý však bude hodnotiť veľa fanúšikov béčkového hororového žánru, pravdepodobne nechápajúc, čo sa to vlastne vo filme deje, keď tam nie sú duchovia. 

 

Ešte viac vás ale zaujal výber 10 zaujímavostí, ktoré ste možno nevedeli o Matrixe. Článok je pritom online len pár hodín. Určite do neho teda nahliadnite. 

Najčítanejším článkom sa stal ten trailerový. Mníška Valak z Conjuring 2 dostane na jeseň vlastný film a očividne ste naň zvedaví. 

 

 

The Incredibles 2 bude veľkým letným hitom. O tom nepochyboval azda nikto. Nulová konkurencia na poli animákov, 14-ročné čakanie na sequel a vynikajúce ohlasy divákov a recenzentov sa postarajú o to, že menej ako pol miliardy v USA pokračovanie nezarobí. 


Celovečerák dokázal prekonať aj rekord Finding Dory v podobe najsilnejších animovaných štvrtkových premiér v USA. Pokračovanie Hľadá sa Nemo strhlo 9,2 milióna, zatiaľ čo sa Elastička a spol. vyhrabali na 18,5 milióna, takže rekord prakticky zdvojnásobili. 

Len za prvý víkend sa špeciálnej rodinke podarilo v USA zarobiť krásnych 180 miliónov dolárov. Pre porovnanie, jednotka zarobila v USA celkovo 280 miliónov, čo dvojka prekoná najneskôr behom 3 premietacích víkendov/týždňov. 

 

Všetci vieme, že animáky nedosahujú až také obrovské openingy. Majú ale inú výhodu. Počas neskorších týždňov od premiéry zarábajú oveľa viac ako bežné filmy a v kinách sa držia celé mesiace. Nepochybujeme, že to bude aj tento prípad, pričom si k tomu môžeme pripočítať aj už spomínaný obrovský opening.

 


Ani samotné Disney to nečakalo. Nakoniec, ich odhad sa pohyboval okolo sumy 120-140 miliónov dolárov. Celosvetovo je Rodinka úžasných 2 síce "len" na 231 miliónoch dolárov, za to však môže fakt, že premiérovala len v pár krajinách (aj na Slovensku a v Česku sa premiéry dočkáme až v auguste, fňuk).

Aj v Číne uvidia animák skôr, a to už o týždeň. Pre Disney ide o skutočne skvelý dátum. Tržby v USA budú nepochybne veľmi silné, a tak je ťažké predpovedať, ako na tom bude zahraničie. S pomocou Číny by sa ale pomer mohol vyrovnať. Tak skoro sa to ale nedozvieme.

V každom prípade, pre Pixar a Disney ide o obrovský úspech a my sa už nevieme dočkať, ako k nemu budeme môcť prispieť. 

 

Na 2. mieste sa nachádza Debbina osmička. Heist komédia má na konte už 116 miliónov dolárov. Zaznemanala len niečo vyše 50% prepad a v USA si tak určite pôjde pre stovku melónov. Vyzerá to tak, že sa snímke podarí zaplatiť náklady, veľké prachy ale štúdiu Warner Bros. asi nezarobí. Uvidíme, ako tržby klesnú po premiére Jurassic World. 

 

 

Komédia je aj na 3. mieste. Taguj dopadlo kvalitatívne nad očakávania. Celkom nabité herecké obsadenie ale nedokázalo prilákať zďaleka toľko divákov ako Sandra Bullock a jej partia.

 

Náklady na výrobu ale činili len 28 miliónov dolárov. Celkové náklady sa teda vyšplhajú niekde k hranici 80-90 miliónom dolárov. Možno sa ale mýlime, ťažko odhadnúť, koľko Warneri obetovali na reklamu.

 

S tržbami to ale nie je nijako ružové. V USA snímka za otvárací víkend zarobila len 14 miliónov, čo však na podobný typ komédie nie je nič prekvapujúce. Smutné sú až tržby zo zahraničia, ktoré neprispelo ani celými dvomi miliónmi. Nevieme však, v koľkých krajinách si snímka odbila premiéru. 

 

 

Na 4. mieste sa trápi Solo s celosvetovými tržbami 339 miliónov dolárov. Infinity War sa prepadlo na 8. priečku s 5 miliónmi z USA a 20 miliónmi celosvetovo (za posledný týždeň). Vzhľadom na príchod Jurského sveta sa dá očakávať, že ten Titanic nakoniec nepadne.

 

Na 5. mieste sa drží Deadpool 2. Tomu do 700 miliónov dolárov chýba už len desať miliónov. Či padnú tržby jednotky v hodnote 783 miliónov dolárov je stále ťažké odhadnúť. Ak však pokračovanie pobudne v kinách aspoň 10 týždňov, je tam vysoká šanca, že sa tak stane. Len za posledný týždeň totiž Wade zarobil celosvetovo takmer 35 miliónov. 

 

2 miliardy sú však v kapse a Marvel Studios a Disney sa už pomaly môžu pripravovať na kampaň pre Avengers 4. 

 

 

To je od nás pre tentokrát opäť všetko. Pokiaľ sa chcete v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň vám napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžete v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdete na tomto odkaze). 

 

Poradie Min. týždeň Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N Incredibles II $180,000,000 - $231,500,000 1.
2. 1. Ocean’s 8 $19,555,000 -53.0% $116,275,170 2.
3. N Tag $14,600,000 - $16,000,000 1.
4. 2 Solo: A Star Wars Story $9,081,000 -42.3% $339,545,087 4.
5. 3. Deadpool 2 $8,800,000 -37.8% $689,547,051 5.
6. 4. Hereditary $7,026,000 -48.2% $27,187,120 2.
7. N Superfly $6,300,000  -  $8,441,317 1.
8. 5. Avengers: Infinity War $5,296,000 -26.8% $2,019,999,950 8.
9. 6. Adrift $2,100,000 -60.2% $28,305,145 3.
10. 7. Book Club $1,850,000 -56.8% $62,000,093 5.

 

 

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
6
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.