Nová slovenská reklama spojila dve zdanlivo vzdialené záležitosti.
Podpora mladých rodín v dnešnej spoločenskej situácii pokrivkáva. Mladí ľudia preto často zvolia alternatívu, ktorá vyzerá tak, že deti zostávajú v pozadí. Najnovšia slovenská reklama od supermarketu Lidl preto spojila dve zdanlivo nespojiteľné záležitosti. Lidl do svojho sortimentu zaradil novú radu produktov s názvom Lupilo. Produkty pre rodinky s deťmi by sa dali spropagovať najrôznejšou formou, avšak Lidl zvolil do pozadia svojho nového spotu zaujímavú melódiu.
Hudba nápadne pripomína viaceré rapové skladby spred pár rokov, a tak máme pred očami zrejme prvé slovenské spojenie plienok a rapového beatu. Aj keď by si človek mohol myslieť, že plienky, mladé rodiny a rap jednoducho nedokážeš nijak rozumne pospájať, opak sa ukázal pravdou.
Obyčajné reklamy na potreby pre deti sa od tohto počinu budú zdať príliš nudné na to, aby ťa presvedčili zainvestovať svoje peniaze. Ba čo viac, pri kúpe produktovej rady Lupilu si Lidl ukryl do rukávu ešte jedno veľké eso. Nielenže vyhovieš svojmu potomkovi, ale ešte aj časť z ceny putuje na pomoc deťom v núdzi, takže spájaš príjemné s užitočným.