Jumanji bude odteraz v kinách v pravidelných intervaloch.
Úspech Jumanji ma zanechal v šoku. Štúdio Sony je na tom dlhodobo zle a väčšina ich rozhodnutí skončí častokrát zle alebo rovno fiaskom. Priemerný výsledok sme očakávali aj od Jumanji, a to aj napriek obľúbenému hereckému obsadeniu. Svet však na trailery a blbinky The Rocka s Kevinom Hartom skočil ako na sladené a výsledkom je prekonanie celosvetových tržieb Justice League (655 miliónov dolárov).
Jumanji má na konte po 4 premietacích týždňoch vynikajúcich 678 miliónov dolárov, takže sa dá predpokladať, že sa vyšplhá až na 830 či viac. Pre Sony ide o veľký úspech a v týchto dňoch sa už nepochybne pracuje na pokračovaní či prípadných ďalších spin-offoch.
Rozpočet sa podarilo udržať pod hranicou 100 miliónov dolárov (presne 90), pričom náklady na reklamu mohli zhltnúť maximálne ďalších 110 miliónov dolárov. Zapojiť môžeme aj odmeny pre hercov, ktorí nepochybne sami o sebe spravili pár stoviek miliónov dolárov, no a vyjde nám, že rozpočet na snímku Jumanji nebol vyšší než 250 miliónov dolárov.
Po odrátaní nákladov na distribúciu, podiel pre prevádzkarov kín a tak ďalej nám ale už teraz vychádza, že dobrodružný reboot klasiky s Robinom Williamsom je v plusových číslach. Pravdepodobne niečo okolo 50 miliónov.
Tržby však ešte porastú a my nesmieme zabúdať na merchendise, zisky z predaja fyzických nosičov či predaj televíznych práv v budúcnosti. V Sony si práve mädlia ruky a my im to už po toľkých rokoch aj prajeme. Ak skutočne prídu o distribuovanie Bonda, všetci sa asi zhodneme, že úspech Jumanji prišiel práve včas.