Claes Nilsson, prezident spoločnosti Volvo Trucks, si dobre uvedomil, čo je v dnešnej dobe dôležite na vytvorenie úspešnej reklamy.
Televízne reklamy sú odjakživa dôležitou súčasťou pri zviditeľňovaní nových automobilov, či lákavých akčných ponúk. Kamióny však do tejto skupiny moc nezapadajú, čomu sa nemôžme čudovať, keďže prezentačné spoty týchto vozidiel by pre jednotlivcov pred televíznymi prijímačmi nič neznamenali. Povedzme si na rovinu, že bežný smrteľník by si ani moderný truck nemohol dovoliť a v konečnom dôsledku by ho ani nepotreboval. Cieľovou skupinou sú však majitelia veľkých prepravných spoločnosti, dopravných podnikov či stavbárskych firiem. Práve pre posledné zmienenú oblasť je určené úplne nové Volvo FMX. Claes Nilsson, prezident spoločnosti Volvo Trucks, si dobre uvedomil, čo je v dnešnej dobe dôležite na vytvorenie úspešnej reklamy, respektíve videa na YouTube. Podľa jeho slov je základom "chytiť diváka na háčik hneď na začiatku". Volvo FMX je vyrobené z liatiny, čo mu umožňuje uniesť až 32 ton, čo je viac, ako vo vtipnej dokrútke. Na záver dodáva, že FMX je najrobustnejšie nákladne vozidlo aké kedy vyrobili.