Strana Sloboda a Solidarita cez víkend spustila novú predvolebnú kampaň.
Hnutie Richarda Sulíka spustilo novú kampaň ešte len v nedeľu 2. apríla, no už teraz sa stáva terčom nepochopenia. Refresher preto oslovil hovorcu strany SaS Ondreja Šprláka, ktorý nám priblížil, čo stojí za veľkými zmenami v kampani a novými atypickými fotografiami budúcich lídrov kandidátky.
V oficiálnom vyjadrení taktiež priznal, že Sloboda a Solidarita pracovala aj s marketérom Marekom Prchalom, bývalým hlavným marketingovým lídrom strany ANO Andreja Babiša.
„Marek Prchal pracoval s našimi tímlídrami a tímom v strane a rokujeme o ďalšej spolupráci,“ informoval Šprlák.
Vybielených tváričiek a zubov už bolo dosť
Hovorca strany priblížil, že SaS v tejto kampani výrazne zmenili stratégiu. Podľa jeho slov sa spoliehajú na úprimnosť a autentickosť. Šprlák taktiež potvrdil, že kampaň prichádza aj s novým logom a neoficiálnou zmenou v názve „SASKA“.
„Sme autentickí. Vybielených tváričiek, zubov a bielych košieľ s kravatami v oblekoch a ľudí svätejších ako pápež bolo na bilbordoch už dosť. Ukazuje to viac z ich osobnosti ako uniformné košele alebo saká. Každý z nich je expert a určite sa nám bude všetkým lepšie zaspávať, keď bude kľúčový rezort riadiť Juraj Krúpa v mikine než nejaký pseudoodborník v obleku,“ priblížil pre Refresher.
Napriek všetkým uvedeným zmenám ostáva hnutie verné pôvodnému logu a názvu Sloboda a Solidarita. Na volebných lístkoch uvidíte práve tento názov, čo potvrdil aj hovorca strany.