Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Jana Chovancová
25. marca 2023, 10:19
Čas čítania 1:02

Cestujúci sa sťažuje na známu leteckú spoločnosť. Zaslala mu bezpečnostný kód s vulgárnou nadávkou

Kategória:
Zahraničie
Uložiť Uložené

Cestujúci dostal bezpečnostný kód po registrácii na stránku spoločnosti. Automaticky vygenerované písmená a číslice sa ho údajne dotkli, spoločnosť však vinu necíti.

Joseph z Chessingtonu si chcel minulý víkend 19. marca vytvoriť účet na stránke známej nízkonákladovej leteckej spoločnosti Ryanair. Chcel si na stránke kúpiť letenky, aby mohol navštíviť svojich príbuzných. Pri registrácii mu však prišiel potvrdzovací mail, ktorý ho šokoval natoľko, že Joseph situáciu začal okamžite riešiť so spoločnosťou, píše LADbible

V potvrdzujúcom e-maile prišiel 43-ročnému mužovi bezpečnostný kód v tvare „d9cuntg5“. Kód obsahoval spojenie písmen, ktoré vytvárali anglický vulgarizmus „c*nt“. Do slovenčiny ho môžeš voľne preložiť ako k**va.

Muž bol kódom pohoršený, pričom hovoril, že v odbore, v ktorom pracuje, existujú filtre, ktoré nedopustia, aby sa niečo takéto stalo.

„Bol som šokovaný, že taká obrovská spoločnosť nemá zavedené správne opatrenia. Myslím si, že je to jednoznačne neprijateľné a veľmi urážlivé. Človek nikdy nevie, ku komu sa takéto slová dostanú, iných ľudí by to mohlo uraziť omnoho viac,“ hovorí o vzniknutej situácii Joseph.

Muž vo vyjadrení apeluje aj na to, že sa takéto slová môžu jednoducho dostať aj k deťom. Neplnoletí by podľa neho takéto neslušné výrazy čítať nemali. Takisto hovorí, že spoločnosť Ryanair by mala posilniť svoje IT systémy, aby sa niečo podobné v budúcnosti nestalo.

Ryanair vinu necíti 

Zatiaľ čo Joseph o svojom probléme povedal niekoľkým známym a uviedol, že sa spoločnosti plánuje v budúcnosti vyhýbať, kde sa len dá, Ryanair reagoval na situáciu pokojne. Vinu pri tejto situácii necíti.

„Tento zákazník nedostal ‚nevhodné slovo prostredníctvom e-mailu ako svoj bezpečnostný kód‘. Ide o štandardný mechanizmus bezpečnostného kódu, pri ktorom zákazníci dostávajú náhodnú sekvenciu písmen a číslic vygenerovanú pomocou tretej strany na overenie prístupu k ich účtom," povedal pre LADbible hovorca leteckej spoločnosti.

Anketa:
Reagoval podľa teba Joseph precitlivene?
Jasné, veď to nič nie je...
Mňa by to tiež pohoršilo
Jasné, veď to nič nie je...
94 %
457 Hlasov
Mňa by to tiež pohoršilo
6 %
28 Hlasov
Domov
Zdieľať
Diskusia