Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Eduard Starkbauer
14. októbra 2022, 16:56
Čas čítania 1:02

Netflix spúšťa od začiatku novembra lacnejšie predplatné s reklamami. Na hodinu streamovania pripadne až 5 minút reklám

Kategória:
News
Uložiť Uložené
Netflix spúšťa od začiatku novembra lacnejšie predplatné s reklamami. Na hodinu streamovania pripadne až 5 minút reklám
Zdroj: Netflix

Diváci budú mať obmedzený program aj kvalitu obrazu.

Netflix oznámil, že svoju službu s reklamami Basic with Ads spustí už začiatkom novembra v 12 krajinách: v Austrálii, USA, vo Veľkej Británii a následne aj v Kanade, Mexiku, Brazílii, vo Francúzsku, v Nemecku, Taliansku, Japonsku, Južnej Kórei a v Španielsku. 

Klasické americké predplatné Netflixu dnes stojí mesačne 9,99 dolára. Verzia s reklamami bude podľa The Guardian stáť 6,99 dolára. Podobná miera zľavy bude uplatnená aj vo zvyšných krajinách. 

Anketa:
Objednal by si si lacnejší Netflix s reklamami?
Nie. Nestojí to za to.
Áno. Každé ušetrené euro je dobré.
Nie. Nestojí to za to.
91 %
413 Hlasov
Áno. Každé ušetrené euro je dobré.
9 %
41 Hlasov

COO Netflixu Greg Peters spresnil, že predplatitelia lacnejšej služby nebudú mať v katalógu od 5 % do 10 % zo štandardnej ponuky titulov. V rámci predplatného s reklamami nebude možné ani sťahovať obsah a pozerať ho offline. Používatelia budú navyše môcť streamovať Netflix iba na jednej obrazovke naraz a kvalita obrazu bude limitovaná na 720p.

Netflix
Zdroj: Netflix

Reklamy na Netflixe budú trvať od 15 do 30 sekúnd a nebudú sa prehrávať len pred filmom či epizódou, ale aj priamo počas nich. Za hodinu streamingu sa zobrazí 4 až 5 minút reklám, ktoré nebude možné preskočiť. Budú však existovať obmedzenia frekvencie, aby sa divákom nezobrazovali tie isté reklamy príliš často.

Netflix verí, že lacnejšie predplatné priláka nových používateľov. Streamovacia spoločnosť zaznamenala v apríli 2022 prvý štvrťročný pokles predplatiteľov za viac ako desať rokov a trhová hodnota spoločnosti sa za posledný rok prepadla o 65 %. Netflix tvrdí, že „stovky inzerentov na celom svete“ už zakúpili väčšinu nového reklamného priestoru.

Domov
Zdieľať
Diskusia