Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 5. 12. 2022 meniny má Oto

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Nachádzaš sa na REFRESHER NEWSNa spravodajskom webe, kde nájdeš správy modernej generácie. Ak chceš prejsť na lifestylový obsah, klikni sem.
Tech

Na Youtube sa už pred spustením videa bude zobrazovať 5 nepreskočiteľných reklám. Platforma tak chce získať viac predplatiteľov

Youtube novinku zatiaľ len testuje. Je však možné, že ju v budúcnosti aplikuje pre všetkých používateľov.

Daniel Mikolášik
15. 9. 2022 16:42 Čas čítania: 0:50
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
Tech
5
Daniel Mikolášik
15. 9. 2022 16:42
Čas čítania: 0:50

Na Youtube sa už pred spustením videa bude zobrazovať 5 nepreskočiteľných reklám. Platforma tak chce získať viac predplatiteľov

Youtube novinku zatiaľ len testuje. Je však možné, že ju v budúcnosti aplikuje pre všetkých používateľov.

Daniel Mikolášik
15. september 2022, 16:42
Čas čítania: 0:50
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Youtube aktuálne na viacerých používateľoch testuje novinku, v rámci ktorej sa pred spustením videa nezobrazujú už len dve, ale až päť reklám, ktoré sa nedajú preskočiť. Podľa portálu Firstpost tým chce platforma dosiahnuť to, aby si ich platenú službu Youtube Premium predplatilo viac ľudí. V rámci nej sa totiž používateľom reklamy nezobrazujú vôbec.

 

Podľa webu to však môže u mnohých ľudí spôsobiť práve opačný efekt, a to, že budú vo väčšom množstve využívať služby tretích strán na blokovanie reklám ako Adblock. Platforma na streamovanie videí, ktorú prevádzkuje spoločnosť Google a patrí spoločnosti Alphabet, novinku zatiaľ len testuje, no ak sa osvedčí, je veľmi pravdepodobné, že ju aplikuje pre všetkých. 

 

 

Na sociálnych sieťach sa už viacerí používatelia sťažujú na dlhotrvajúce reklamy. Hoci Youtube tvrdí, že reklamy zobrazené v takýchto spotoch budú mať maximálnu dĺžku šesť sekúnd, realita je taká, že ľudia sledujú aj také reklamy, ktoré sú dokonca dlhšie ako desať sekúnd.

Novinka podľa Firstpostu stavia tvorcov obsahu (youtuberov) do neistej pozície, a to predovšetkým tých, ktorých živí primárne reklama od Google Adsense. Zvýšením počtu „nepreskočiteľných“ reklám totiž Youtube môže odviesť potenciálnych divákov od autorov, ktorí sa spoliehajú na reklamy, a v konečnom dôsledku od samotnej platformy.

 

Zdroj: Unsplash/Christian Wiediger
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Unsplash/Christian Wiediger
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.