Vedenie konzorcia LVMH správu oznámilo len niekoľko dní pred začiatkom Parížskeho týždňa módy.
Vedenie konzorcia LVMH predstavilo nového umeleckého riaditeľa značky KENZO, a to len niekoľko dní pred začiatkom Parížskeho týždňa módy. Štafetu po Felipem Oliveirovi Baptistovi prevezme od 20. septembra ikona streetwearu Nigo.
Bude vôbec prvým Japoncom na tejto pozícii od odchodu Kenza Takadu zo štruktúr vlastného módneho domu v roku 1999. Renomovaný návrhár podľahol minulý rok v októbri koronavírusu vo veku 81 rokov.
Nigo sa stal známym vďaka značke A Bathing Ape, ktorú založil ešte v roku 1993 a do dnešného dňa ide o jeden z najvyhľadávanejších brandov vo svete pouličnej módy. Väčšinový podiel spoločnosti však predal konglomerátu I.T. a posledných 10 rokov sa venuje projektu Human Made. Navrhuje oblečenie, doplnky a v spolupráci s Pharrellom Williamsom aj tenisky pod záštitou firmy Adidas.