Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Matej Krajčovič
16. septembra 2020 o 14:42
Čas čítania 0:28

Lidl chce obmedziť používanie mikroténových vreciek, za každé môžeš zaplatiť 1 cent. Kampaň podporil aj Kali

Kategória:
Zaujímavosti
Uložiť Uložené

Reťazec vyzbieranú sumu venuje Slovenskému vodohospodárskemu podniku na čistenie riek a priehrad.

Sieť hypermarketov Lidl sa rozhodla pridať k boju za čistejšie životné prostredie na Slovensku. V spolupráci so Slovenským vodohospodárskym podnikom pripravila kampaň vyzývajúcu k tomu, aby si prestal používať mikroténové vrecká. 

„Chceme, aby sa ľudia zamysleli, či naozaj potrebujú mikroténové sáčky a nemajú poruke ekologickejšiu alternatívu. Veríme, že sa nám podarí otvoriť diskusiu o nadmernom
používaní týchto obalov, vzdelávať našich zákazníkov a v konečnom dôsledku znížiť objem používaných jednorazových sáčkov,“ vysvetlil generálny riaditeľ Lidl

Slovenská republika Matúš Gála. 

16. júla 2020 o 17:12 Čas čítania 0:51 Hypebeasti sa idú zblázniť za Lidl teniskami. Vo Fínsku ich vydražili za 6 000 € Hypebeasti sa idú zblázniť za Lidl teniskami. Vo Fínsku ich vydražili za 6 000 €

Reťazec teraz dáva možnosť, aby si za každé použité vrecko dobrovoľne zaplatil jeden cent. Túto sumu následne zdvojnásobí a venuje ju vodohospodárom na čistenie slovenských riek a vodných nádrží. Vodohospodárskuy podnik u nás spravuje 300 priehrad a 55-tisíc kilometrov riek. 

Tvárou kampane Lidlu je aj rapper Kali. 

Domov
Zdieľať
Diskusia