Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Matej Krajčovič
16. septembra 2020 o 14:42
Čas čítania 0:28

Lidl chce obmedziť používanie mikroténových vreciek, za každé môžeš zaplatiť 1 cent. Kampaň podporil aj Kali

Kategória:
Zaujímavosti
Uložiť Uložené

Reťazec vyzbieranú sumu venuje Slovenskému vodohospodárskemu podniku na čistenie riek a priehrad.

Sieť hypermarketov Lidl sa rozhodla pridať k boju za čistejšie životné prostredie na Slovensku. V spolupráci so Slovenským vodohospodárskym podnikom pripravila kampaň vyzývajúcu k tomu, aby si prestal používať mikroténové vrecká. 

„Chceme, aby sa ľudia zamysleli, či naozaj potrebujú mikroténové sáčky a nemajú poruke ekologickejšiu alternatívu. Veríme, že sa nám podarí otvoriť diskusiu o nadmernom
používaní týchto obalov, vzdelávať našich zákazníkov a v konečnom dôsledku znížiť objem používaných jednorazových sáčkov,“ vysvetlil generálny riaditeľ Lidl

Slovenská republika Matúš Gála. 

16. júla 2020 o 17:12 Čas čítania 0:51 Hypebeasti sa idú zblázniť za Lidl teniskami. Vo Fínsku ich vydražili za 6 000 € Hypebeasti sa idú zblázniť za Lidl teniskami. Vo Fínsku ich vydražili za 6 000 €

Reťazec teraz dáva možnosť, aby si za každé použité vrecko dobrovoľne zaplatil jeden cent. Túto sumu následne zdvojnásobí a venuje ju vodohospodárom na čistenie slovenských riek a vodných nádrží. Vodohospodárskuy podnik u nás spravuje 300 priehrad a 55-tisíc kilometrov riek. 

Tvárou kampane Lidlu je aj rapper Kali. 

Domov
Zdieľať
Diskusia