Reťazec vyzbieranú sumu venuje Slovenskému vodohospodárskemu podniku na čistenie riek a priehrad.
Sieť hypermarketov Lidl sa rozhodla pridať k boju za čistejšie životné prostredie na Slovensku. V spolupráci so Slovenským vodohospodárskym podnikom pripravila kampaň vyzývajúcu k tomu, aby si prestal používať mikroténové vrecká.
„Chceme, aby sa ľudia zamysleli, či naozaj potrebujú mikroténové sáčky a nemajú poruke ekologickejšiu alternatívu. Veríme, že sa nám podarí otvoriť diskusiu o nadmernom
používaní týchto obalov, vzdelávať našich zákazníkov a v konečnom dôsledku znížiť objem používaných jednorazových sáčkov,“ vysvetlil generálny riaditeľ Lidl
Slovenská republika Matúš Gála.
Reťazec teraz dáva možnosť, aby si za každé použité vrecko dobrovoľne zaplatil jeden cent. Túto sumu následne zdvojnásobí a venuje ju vodohospodárom na čistenie slovenských riek a vodných nádrží. Vodohospodárskuy podnik u nás spravuje 300 priehrad a 55-tisíc kilometrov riek.
Tvárou kampane Lidlu je aj rapper Kali.