21. januára 2020, 9:11
Čas čítania 2:23

Recenzia: Druhá séria Sex Education

Recenzia: Druhá séria Sex Education
FILMY A SERIÁLY SEX EDUCATION

Nové časti prekonali naše očakávania.

Sex Education nás minulý rok veľmi príjemne prekvapilo. Žiadna hlúpa tínedžerská show o nadržaných deťoch. Teda, bolo to presne také, akurát nie hlúpe, ale inteligentné a pútavé. Nemusíme hovoriť o autenticite, skôr o úprimnosti príbehu, postáv a zábave, akú nám tvorcovia doručili. Spoznali sme Otisa, syna sexuálnej poradkyne, ktorý na strednej začal svojim spolužiakom dávať rady v oblasti sexu a všetkého ostatného, hoci bol panic.

Druhá séria buduje na pevných základoch jednotky a darí sa jej vyhýbať sa stereotypu. Otisova a Maeveina poradňa stagnuje, no im to ani tak veľmi neprekáža. Obaja majú totiž dosť osobných problémov, ktoré zaberajú všetok ich voľný čas. Otisov vzťah s Olou nefunguje ideálne, rovnako ako vzťah medzi jeho matkou a Jakobom. Maeve si musí nájsť cestu k svojej matke a späť do školy, no a do toho všetkého sa rozvíjajú ďalšie dejové linky načrtnuté v predošlej sérii, obzvlášť Ericove vzťahy.

Recenzia: 2. séria Sex Education znova exceluje Pobavia ťa tínedžeri objavujúci svoje sexualitu a aj neuspokojení dospeláci

Po skončení osemdielnej 2. série si tak uvedomíš, že je výrazne odlišná. Maeve a Otis majú len niekoľko spoločných dialógov a často sa na scéne ani neobjavia (to ma mrzelo asi najviac). Ich dynamika v spoločných scénach bola vždy úžasná a podporila dialógy. Otis bol ako postava a aj ako tínedžer oveľa zaujímavejší, keď stál po jej boku. Dúfame, že sa to v tretej sérii zase napraví.

0/10