Firmy a značky okamžite zacítili príležitosť zviesť sa na vlne úspechu Fekišoviec. Čo z toho vzniklo?
Na obec Fekišovce Slováci len tak nezabudnú. A ak áno, tak to bude na úkor ďalšej virálnej záležitosti, ktorá dokáže v zopár minútach spojiť celý národ. Niektorí ešte stále hľadajú dno zábavy v hláškach starostky, iní si už začínajú uvedomovať, že to, čo sme videli v zostrihu chalanov zo Zomri, je krutá realita a obraz slovenskej regionálnej politiky.
V podobných prípadoch zároveň platí, že okrem médií chcú využiť záujem o tému aj samotné spoločnosti a značky. Tie sa od včera snažia kreatívne zapájať Fekišovce do svojich príspevkov na sociálnych sieťach a používajú ich ako nástroj na komunikáciu produktov či služieb.
Reakčný marketing zvládlo hneď viacero firiem veľmi dobre. Môžeme tak aspoň vidieť, ako sú kreatívne tímy známych firiem pripravené na neočakávané udalosti a zostáva nám len čakať, s čím prídu majstri v svojom obore ako Alza.
O2
Operátor trefne využil situáciu a poukázal na to, že aj v relatívne vzdialenej obci Fekičovce v okrese Sobrance, ktoré sa nachádzajú neďaleko ukrajinskej hranice, je dostupný internet. Zároveň v komunikácií využíva slovné spojenie potvrdenie účasti, ktoré za pár desiatok hodín zľudovelo natoľko, že nikto nemusí nič vysvetľovať. V konečnom dôsledku môžeš aj ty potvrdiť účasť na zastupiteľstve vo Fekišovciach. Samozrejme, elektronicky.