Diskriminácia voči tmavšej pokožke je taká rozšírená, že sú populárne už aj prípravky na bielenie genitálií.
V Indii sa predáva viac bieliacich produktov na tvár ako čaju či Coca Coly a tento zvláštny biznis má hodnotu viac ako 450 miliónov dolárov. Používajú ich všetky vekové kategórie od tých najmladších až po tie najstaršie a sú rovnako populárne aj u mužov.
Dokonca aj tí najchudobnejší ľudia si kupujú napodobneniny originálnych produktov, ktorých účinnosť, a hlavne bezpečnosť užívania, sú prinajlepšom otázne. Celosvetová hodnota týchto produktov sa v roku 2024 podľa odhadov strojnásobí na 31,2 miliardy dolárov.
Marketingová kampaň na predaj týchto produktov je taká prepracovaná, až sa jej podarilo presvedčiť spotrebiteľov, že čím belšia je pokožka, tým pôvabnejší je ľudský charakter. V roku 2014 marketingové štúdiá zistili, že takmer 90 percent indických dievčat cituje potrebu bielej pokožky ako jednu z najdôležitejších potrieb.