Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
4. januára 2019 o 23:41
Čas čítania 0:00
Jakub Paulík

Závislák na selfies, tvoja armáda ťa potrebuje. Vtipná kampaň cieli na mileniálov, ktorí by sa chceli stať vojakmi

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Tvoja armáda ťa potrebuje. Tak znie aktuálna výzva.

Minister obrany Slovenskej republiky sa ešte len nedávno vyjadril, že v budúcnosti môže Slovensko zasiahnuť povinná vojenská služba. Podľa našej ankety by čitatelia Refresheru s povinnou vojenčinou prevažne nesúhlasili, ale veľká časť by s ňou naopak nemala žiaden problém.

Predbežne sa ministerstvo obrany bude pokúšať získať nových vojakov prostredníctvom zvýšenia platov, ktoré plánuje navýšiť o celých 40 %.

Záujem o získanie posíl má ale taktiež armáda Spojeného kráľovstva, a tak sa pre tento účel rozhodla vytvoriť niekoľko pomerne kreatívnych plagátov. Originálne výtvory sa sústreďujú na mladú generáciu, a teda na mileniálov.

Generácia Snowflake značí pomenovanie

menej odolných či prehnane emotívne vnímajúcich osôb

Nečum celý deň do mobilu! Armádna kampaň cieli na mileniálov
Nečum celý deň do mobilu! Armádna kampaň cieli na mileniálov Zdroj: MOD/CROWN COPYRIGHT/PA

Ďalšia dvojica plagátov zábavným spôsobom

odkazuje na ľudí závislých na telefónoch či selfie fotografiách

Nečum celý deň do mobilu! Armádna kampaň cieli na mileniálov
Nečum celý deň do mobilu! Armádna kampaň cieli na mileniálov Zdroj: MOD/CROWN COPYRIGHT/PA

Zaujímavou zložkou vyššie priložených plagátov je ale fakt, že táto kampaň využíva negatívne stereotypy najmladších na to, aby ich pretvorila na pozitívne vlastnosti. V prípade takzvaných „snowflakes“ armádna kampaň zdôrazňuje, že armáda potrebuje súcit podobne zmýšľajúcich mladých ľudí.

Druhý plagát odkazuje na ľudí, ktorí sú závislí na selfie. Armáda v danom prípade mieri na to, že tento typ ľudí je pre ňu žiaduci, pretože predpokladá, že ide o osoby plné sebaistoty

Tretí prípad akýchsi zombie s telefónom je azda viac jednoznačný, než predošlé dva kúsky. Pokiaľ sa totiž dokážeš celé hodiny pozerať len na telefón, armáda ocení tvoju mobilnou praxou overenú sústredenosť.

Domov
Zdieľať
Diskusia