Všimli ste si, že sme tento článok nezaradili do kategórie hudba?
Aj keď je Šorty v prvom rade moderátorom v rádiu, z času na čas sa venuje aj hudobnej tvorbe. Väčšina z nás ho pozná ako imitátora, ktorý dokáže veľmi trefne napodobniť väčšinu svojich rapových kolegov. To by bolo v úplnom poriadku, keďže ho poslucháči vnímajú hlavne ako zabávača. Zároveň sa občas s vlastným hlasom objavil na niekoľkých hosťovačkách - primárne na refrénoch.
Toto všetko mu samozrejme v žiadnom prípade nemáme za zlé a skutočne nám dal zabrať až dnes. V spolupráci s Tescom totiž dal dohromady reklamu, ku ktorej by sa už v dnešnej dobe priznal len málokto. Šorty však honorovanú možnosť na vlastný videoklip využil a výsledok nám predstavuje práve teraz.
Kampaň je zameraná na letnú - grilovaciu sezónu a máme v ňom možnosť vidieť plejádu produktov, ktoré si kúpiš práve v spomínanom reťazci. A hocikde inde. Pokus o samohrajku s jednoduchým textom aj melódiou však v žiadnom prípade nevyšiel, nezachránil ho ani vizuál a nám ostáva dúfať, že sa výsledok nedostane do televízie.