Porsche Macan už viac než rok koluje po internete, teda informácie a špionážne fotografie ohľadom produkčnej verzie. Nekonečná telenovela tak prišla do finále na autosalóne v Los Angeles.
Porsche Macan, alebo predtým nazývané aj Cajun už viac než rok koluje po internete, teda informácie a špionážne fotografie ohľadom produkčnej verzie. Nekonečná telenovela tak prišla do finále na autosalóne v Los Angeles, ktorý v týchto dňoch otvára svoje brány. (pre verejnosť 22.11 - 1.12.2013)
Na prvý pohľad sa oproti väčšiemu bráškovi, modelu Cayenne moc nelíši. V podstate sa však jedná o úplne nový model (postavený na platforme Audi Q5), ktorý však prednými partiami vychádza práve z Cayenne, čo je vidieť hneď. Sú však mierne pozmenené, najmä nárazník, ktorý má výraznejšie a inak tvarované otvory. Ani z profilu sa nezaprie podobnosť s modelmi Porsche, avšak už je každému jasné, že sa jedná o menšie SUV-čko, ktoré ma zadnú časť ostrejšie zrezanú. Vzadu je všetko nové. Do oči bijú horizontálne členené svetlomety s technikou LED-diód a štvorica koncoviek výfukov. Interiér ponúka charakteristický dizajn automobilky.
Hneď na úvod prichádza Macan s tromi motorizáciami. Prvou nebude klasický Macan, ale hneď Macan S s výkonom 340 koní. Ten má pod kapotou trojlitrový šesťvalec, ktorý zaručí zrýchlenie na stovku za 5,2 sekúnd a maximálku približne 251 km/h. Potom nasleduje naftový šesťvalec Macan S Diesel s výkonom 190 KW. Ten akceleruje za 6,1 sekundy, dosiahne maximálku 230 a kombinovaná spotreba by sa mala pohybovať okolo 6,2 l/100 km. Vrcholom ponuky bude vyhotovenie Turbo s 3,6-litrovým šesťvalcom a výkonom 400 koní. Vďaka tomu dokáže šprintovať na 100 km/h za 4,4 sekundy a rozbehne sa až na 263 km/h. V budúcnosti by mali pribudnúť verzie so štvorvalcom, či špičkové GTS a Turbo S.
Ceny na nemeckom trhu začínajú na čiastke od 58-tisíc Eur.