Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Refresher Slovensko
Otvoriť v aplikácii Refresher
Stiahnuť
X
11. decembra 2023, 18:01
Čas čítania 0:40
Radka Klučárová

Nenávidené reklamy: Trúfneš si uhádnuť, ktorá slovenská TV ich odvysielala najviac?

ZAUJÍMAVOSTI REKLAMY A MARKETING SPRÁVY Z DOMOVA TELEVÍZIA MARKÍZA
Uložiť Uložené

Je to nutné zlo, no ľudia reklamy jednoducho nenávidia.

Televízne reklamy sú pre divákov nepríjemnou súčasťou vysielania. Na druhej strane je to hlavný zdroj príjmov väčšiny televízií. Vieme, ktorá televízia odvysielala v mesiaci október najvyšší počet reklamných spotov. Prehľad monitoringu spoločnosti Kantar priniesol portál Mediaklik.

Markíza vs. Joj

Október je už dlhodobo mesiacom s najvyšším počtom odvysielaných reklám. Najviac reklám v tomto období odvysielala TV Joj, a to takmer 25-tisíc. TV Markíza sa s počtom 21 200 spotov umiestnila na druhej priečke a trojicu súkromných televízií uzatvára spravodajská televízia TA3, ktorá mala vo vysielaní 5 405 reklám. Na porovnanie, verejnoprávna RTVS ich odvysielala iba 1 324.

Najpopulárnejšie sú medzi slovenskými televíziami spoty s dĺžkou 20 sekúnd. Do jedného reklamného spotu umiestnila TV Markíza až 18 reklám, TV Joj 16 reklám, TA3 štyri reklamy a RTVS tri. 

TV Markíza odvysielala tiež najvyšší počet sponzorských odkazov. Počas októbra to bolo denne priemerne 105 sponzorov počasia, sponzora upútavky či sponzora pred/počas relácie a po nej. Za Markízou nasleduje RTVS Jednotka, Joj a TA3. Sponzorský odkaz trval 5 alebo 10 sekúnd.

TV Markíza
Zdroj: Wikimedia Commons
Domov
Zdieľať
Diskusia