Najrýchlejšou formou, ako na Slovensku uspieť na internete, je prihlásiť sa do reality šou.
Slovenským influencerom sa na Instagrame v minulom roku darilo. Ich práci nebránila pandémia ani inflácia a ich zárobky sa opäť zvýšili, informuje PR agentúra Neopublic, ktorá v novembri 2022 realizovala výskum na vzorke 100 najpopulárnejších influencerov Slovenska.
„Najrýchlejšia cesta, ako uspieť na Instagrame v roku 2022, bola účasť v reality šou alebo prepojenie profilu s kanálom na Tiktoku, cez ktorý viete priamo presmerovať svojich followerov na svoj instagramový účet, prípadne rôzne súťaže, v ktorých je podmienkou sledovanie vybraných účtov,“ píše PR agentúra v tlačovej správe.
Prvé miesta najsledovanejších Slovákov na internete obsadili modelky Veronika Rajek s 3,4 mil. sledovateľov a Lucia Lachkovic Javorčeková s 2,8 mil. sledovateľov, ktoré sledujú fanúšikovia z celého sveta. Medzi top 3 sa už dlhoročne drží youtuber Gogomantv s takmer miliónom sledovateľov.
Rebríčku s najväčším počtom reklamných príspevkov kraľuje Jana Hrmová, ktorá sa pred rokmi preslávila v reality šou Farma. Aktuálne ju na Instagrame sleduje 220-tisíc followerov. Na svojom profile tvorí takmer výlučne reklamný obsah, až 27 z 28 vypostovaných príspevkov tvorí reklama. Najviac reklamných postov má aj ďalšia účastníčka Farmy Sára Adamčíková, ale aj blogerky Jankatopanka a TheTolerantCook.