Obyvatelia štvrte sa zatiaľ budú musieť za zásielkami prejsť na Námestie SNP.
Obyvatelia novej štvrte hlavného mesta nachádzajúcej sa medzi Továrenskou a Čulenovou ulicou si cez víkend vo svojich schránkach našli nemilý odkaz od Slovenskej pošty. Tá sa pre nedostatočné označenie schránok a zvončekov rozhodla prerušiť doručovanie poštových zásielok.
Bratislavské noviny upozorňujú, že oznam bol vhodený do anonymných schránok aj tých s menami obyvateľov. Predstavitelia Slovenskej pošty sa k tomuto kroku odhodlali aj napriek faktu, že väčšina vchodov Sky Parku disponuje vrátnicou.
Slavomíra Vogelová z Veolie Slovensko, ktorá komplex budov spravuje, potvrdila, že spoločnosť už všetkých obyvateľov vyzvala na nápravu a urgentné označenie schránok a zvončekov.
Hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková uznala, že informácia o pozastavení doručovania zásielok bola do všetkých schránok doručená nedopatrením, keďže mala byť adresovaná iba tým neoznačeným.
Obyvatelia sa v ozname dozvedeli, že: „počas pozastavenia doručovania až do odstránenia prekážok budú Vaše poštové zásielky bez pokusu o ich doručenie a bez zanechania oznámenia o príchode zásielky ukladané na Pošte Bratislava 1 na Námestí SNP“.
Pošta sa prostredníctvom hovorkyne Dorčákovej vyjadrila, že jej doručovatelia upozorňovali na problém s doručovaním v obytnom komplexe dlhodobo. „O možnosti pozastavenia doručovania informovala Slovenská pošta ústne správcu bytového komplexu a neskôr aj písomne. Po doručení výzvy sa pošta so správcom dohodla, že problém s označením schránok bude rýchlo vyriešený.“
Doručovanie zásielok bude podľa vyjadrení pošty obnovené hneď, ako príde zo strany správcu alebo adresátov k odstrániu nezrovnalostí. Hovorca Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Roman Vavro pre Bratislavské noviny uviedol, že k dnešnému dňu žiadnu oficiálnu sťažnosť zo strany obyvateľov Sky Parku zatiaľ neevidujú.