BMW prináša jemnú modernizáciu pre kompletne celú radu 5.
Nemecká prémiová automobilka prináša približne v polovici životného cyklu rady 5, naozaj jemnú modernizáciu pre všetky karosárske verzie naraz, vrátane verzie M5.
Vonkajšie zmeny sa nesú v znamení "nájdi 10 rozdielov". Po pravde, aj číslo desať je v tomto prípade vysoké číslo, keďže okrem nového predného nárazníka v štýle trojkového radu, nových predných svetiel s technikou LED diód či integrovaných blinkrov vo vonkajších spätných zrkadlách, budete ďalšie výrazné zmeny hľadať len márne. Verzia GT dostala navyše pozmenené zadné svetlá a špičková verzia M5 zas dvojité mriežky v ľadvinách na prednej maske po vzore modelu M6. Dizajnéri v BMW si teda asi povedali, že nie je treba čo meniť, čo je koniec-koncov možno aj pravda.
Pod kapotou nájdeme nový štvorvalcový dvojlitrový turbodiesel vo verzii 518d, ktorý má výkon 105 kW / 143 k. Kombinovaná spotreba v danej motorizácii je len 4,5 litra nafty na 100 km. Výkonná verzia 550i zvýšila svoj výkon na 330 kW / 450 k. Pôvodne mala 300 kW / 407 k.
Foto: BMW