Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
23. augusta 2021, 12:37
Čas čítania 0:49
Adam Novosad

Očkovacia lotéria na RTVS bola včera televízny megahit s viac než 800-tisíc divákmi. V čakárni na vakcínu však počet ľudí klesol

NEWS OČKOVACIA LOTÉRIA
Uložiť Uložené

Nedeľný večer na televíznych obrazovkách patril suverénne prenosu očkovacej prémie.

Očkovacia lotéria žne divácky úspech, ale obyvateľov Slovenska, zdá sa, nevie presvedčiť, aby sa zaregistrovali a dali zaočkovať. Šou Byť zdravý je výhra, ktorá pokračovala druhým prenosom v nedeľu večer, si na svoje konto pripísala titul najsledovanejšieho programu celého dňa.

Súťaž o očkovaciu prémiu sledovalo na televíznych obrazovkách 788-tisíc divákov, pričom na webe si online prenos naladilo ďalších 81 294 divákov. „Program Byť zdravý je výhra bol nielen lídrom v prime time, ale stal sa tiež najsledovanejšou televíznou reláciou dňa,“ hrdo konštatuje RTVS na svojom webe.

Očkovacia lotéria
Zdroj: RTVS/reprofoto

Aj keď RTVS tvrdí, že prenos očkovacej prémie zvalcoval nedeľnú sledovanosť medzi obyvateľmi Slovenska, údaje z čakárne na očkovanie hovoria presný opak. Očkovacia prémia vznikla s cieľom motivovať ľudí, aby sa dali zaočkovať, pretože vďaka vakcíne môžu vyhrať státisíce eur.

Domov
Zdieľať
Diskusia