Nedeľný večer na televíznych obrazovkách patril suverénne prenosu očkovacej prémie.
Očkovacia lotéria žne divácky úspech, ale obyvateľov Slovenska, zdá sa, nevie presvedčiť, aby sa zaregistrovali a dali zaočkovať. Šou Byť zdravý je výhra, ktorá pokračovala druhým prenosom v nedeľu večer, si na svoje konto pripísala titul najsledovanejšieho programu celého dňa.
Súťaž o očkovaciu prémiu sledovalo na televíznych obrazovkách 788-tisíc divákov, pričom na webe si online prenos naladilo ďalších 81 294 divákov. „Program Byť zdravý je výhra bol nielen lídrom v prime time, ale stal sa tiež najsledovanejšou televíznou reláciou dňa,“ hrdo konštatuje RTVS na svojom webe.
Aj keď RTVS tvrdí, že prenos očkovacej prémie zvalcoval nedeľnú sledovanosť medzi obyvateľmi Slovenska, údaje z čakárne na očkovanie hovoria presný opak. Očkovacia prémia vznikla s cieľom motivovať ľudí, aby sa dali zaočkovať, pretože vďaka vakcíne môžu vyhrať státisíce eur.