3
18. február 2017, 0:36

Prvé recenzie na Logana hýria nadšením! Štúdio sa pritom obávalo, že pôjde o nudný a nezáživný film, ktorý ľudí nezaujme

Ako sa len mýlili...

18. február 2017, 0:36

3

Logan bol riskom už v štádiu, kedy sa nápad vytváral v hlavách Jamesa Mangolda a Hugha Jackmana. R-kový rating, westernový nádych, Wolverine na dôchodku vo svete, kde mutanti takmer vymreli. A veľkú časť z filmu si mala odkusnúť aj X-23, ktorá je údajne úžasná. Rovnako ako celý film. Pár vyvolených ho už videlo celý a všetci sú nadšení. Neskôr sa k nim pripojili aj recenzenti mnohých magazínov a výsledok je úžasný. Najlepší X-Men film, The Dark Knight komiksoviek od Foxu, prirodzene agresívny, emotívny, úžasne natočený a zahraný. Na Rottenoch momentálne svieti 97% (35 pozitívnych k 1 negatívnej recenzii s priemerných hodnotením 8.2/10, avšak čísla sa ešte budú meniť) a všetko nasvedčuje tomu, že sa dočkáme nádhernej labutej piesne nielen pre Wolverina, ale zároveň dáme zbohom aj istej časti X-Men univerza.

Vždy to tak však také ružové nebolo. Ešte pred prvým trailerom to niektorí ľudia videli inak, no a hlavúni v štúdiu Fox boli veľmi neistí. Takýto film o Wolverinovi by pravdepodobne sami od seba nikdy nepretlačili a báli sa, že pôjde o nezáživný a nudný príbeh, navyše bez všetkej tej megalomanskej akcie. Zdá sa však, že nakoniec sa všetci kompetentní rozhodli správne. Nám do premiéry ostávajú už len dva týždne, počas ktorých budeme stále ignorovať akékoľvek nové trailery či televízne spoty. Všetci sa jednoducho vyberieme do kina rozlúčiť s Wolverinom s pár prekvapeniami, ktoré mohli byť v reklamnej kampani vyzradené. Už len dúfať, že to všetko dobre dopadne.

Tým ale dnešné správy nekončia. O svojich rolách prehovoril ako Hugh Jackman, tak i Patrick Stewart.

„V tom filme neexistuje jediný záber, v ktorom by som zo seba nedal všetko. Nemohol by som to natočiť, keby som sa neutvrdil v tom, že ide o môj posledný zárez. S ničím som si nemohol dovoliť kompromisovať. Mnoho ľudí som občas naštval, keďže som chcel všetko perfektné. Pretože toto je postava, ktorú milujem. Toto je postava, ktorej vďačím za svoju kariéru.“ - Hugh Jackman

„Hugh vyvesil zástavu, na ktorej je napísané zbohom. Ja ešte nie.“ - Patrick Stewart

Okrem Jackmana, Stewarta a Holbrooka (záporák, inak známy zo seriálu Narcos) uvidíme aj hercov, ako napríklad: Stephen Merchant (Caliban z X-Men: Apocalypse, akurát preobsadený), Richard E. Grant, Eriq La Salle či Elise Neal. Pôjde o tvrdé necenzurované R-ko, režisérom je James Mangold, ktorý sa postaral aj o predošlú Wolvieho sólovku a o scenár vyšiel z hlavy Davida Jamesa Kellyho. Dej zasadený do blízkej budúcnosti (hovorilo sa o roku 2031, no podľa najnovších informácií je zase aktuálny rok 2029), kedy už mutanti dávno nechodia po Zemi v tak hojnom počte, ako kedysi, bude sčasti inšpirovaný komiksom Old Man Logan. Veci sa však skomplikujú, keď sa na scéne objaví Laura Kinney alias X-23, dievčenský klon Wolverina, ktorý vytvorila spoločnosť Essex na základe jeho krvi a DNA (ak ste videli X-Men: Apocalypse, viete, o čom hovoríme).  Na záver tu pre vás máme video, na ktorom sa pravdepodobne pozeráme na zrod Laury aka X-23. A zdá sa, že tých pokusných subjektov bolo oveľa viac. Vidíme sa v kinách, už 3. marca.

Zdroj: collider.com, comingsoon.netFoto: Fox Tagy: Logan
43