Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Jana Chovancová
22. júla 2022 o 21:12
Čas čítania 0:52

Facebook prináša novú funkciu zobrazovania obsahu. Sľubuje menej reklám a viac príspevkov priateľov

Kategória:
News
Uložiť Uložené

Mark Zuckerberg oznámil, že Facebook zjednoduší kontrolu nad tým, aký obsah sa používateľom zobrazí.

Sociálna sieť Facebook sa chce vrátiť k svojej podstate, a to prepájaniu ľudí s rodinami, priateľmi a komunitami, s ktorými sa identifikujú.

Predstavuje novú funkciu s názvom Feeds, cez ktorú uvidia používatelia iba príspevky od priateľov, stránok a skupín, ktoré budú súčasťou vopred vytvoreného zoznamu. Novú funkcionaliu filtrovania obsahu spoločnosť Meta avizuje na svojom blogu. Zverejňuje aj niekoľko screenshotov, ktoré ukazujú, ako sociálna sieť zmení dizajn. 

Spoločnosť novinkou reaguje na volanie používateľov, ktorí dlhodobo kritizujú obrovské množstvo reklamy a nerelevantných príspevkov zobrazujúcich sa v rámci stránky Domov. 

facebook
Zdroj: Blog/Meta

Vývojári podľa svojich slov chápu, že chcú ľudia viac možností, pokiaľ ide o triedenie a zobrazovanie obsahu. „Sú chvíle, keď možno viete, čo hľadáte – povedzme najnovšie príspevky zo skupín –, alebo vyhľadávate aktuálny alebo zábavný obsah.“ 

Ak chce bežný používateľ Facebooku dnes vidieť konkrétny typ obsahu, má smolu, pretože ho algoritmus mixuje náhodne, dúfajúc, že sa triafa do očakávaní. Príspevky v súčasnosti sociálna sieť nezobrazuje chronologicky a mnohí sa sťažujú na neznesiteľné množstvo reklamy alebo irelevantných virálnych videí. 

Karta Domov sa stane skôr vyhľadávacím nástrojom, pomocou ktorého môžeš nájsť a sledovať nový obsah na základe odporúčaní.

Karta Informačné kanály poskytuje jednoduchý spôsob prístupu k obsahu od ľudí, s ktorými si už na Facebooku v spojení. V informačných kanáloch nie sú žiadne príspevky, ktoré by pre teba Facebook navrhol. Sú tu však zahrnuté aj reklamy.

Anketa:
Čo hovoríš na nové zmeny na Facebooku?
Hlúposť, páči sa mi to tak, ako to je.
Je to fajn, myslím si, že je to pozitívna zmena.
Je mi to jedno, hlavne nech to funguje.
Hlúposť, páči sa mi to tak, ako to je.
23 %
Je to fajn, myslím si, že je to pozitívna zmena.
43 %
Je mi to jedno, hlavne nech to funguje.
34 %
Domov
Zdieľať
Diskusia