Tradičný sedmičkový bavorák v netradičnej konfigurácii.
Alpina v úvode roka predstavila svoju vlajkovú loď, a teda ako je asi každému jasné, nejde o nič iné, ako o vrcholnú limuzíny z Mníchova. Príchod najnovšieho B7 Bi-Turbo xDrive sa pritom nesie v podstatne dôležitejšom duchu, nakoľko ako samotné BMW povedalo, ani v najnovšej generácii radu 7 sa verzie M7 nedočkáme, keďže práve tuningová firma sídliaca v Buchloe má tento model zastúpiť. Najdôležitejšiu informáciu tak teda rozhodne zastupuje pohonná jednotka, ktorú podľa očakávaní tvorí 4,4-litrová V8-čka biturbo, teda zhodný agregát, aký by sme našli aj v M7-čke, ak by predsa len vznikla. Na rozdiel od "klasického" 750(L)i, od ktorého vychádza, však došlo k pridaniu nových piestov, sania, turbodúchadla či medzichladiča a výfukového potrubia. Výkonnostne sa tým pádom dostávame až na úroveň 447 kW / 608 koní, zatiaľ čo krútiaci moment disponuje hodnotou 800 N.m. Vďaka týmto parametrom, pohonu všetkých štyroch kolies a prítomnosti špičkovej 8-stupňovej automatickej prevodovky ZF zrýchli tento luxusný bavorák na stovku už za 3,7 sekundy, zatiaľ čo jeho maximálna rýchlosť je až 311 km/h.
7-čka navyše naďalej plní svoju úlohu luxusnej limuzíny, o čom svedčia aj tieto fotografie pochádzajúce z miestneho showroomu Alpiny v Abu Dhabí, kde tento počin púta skutočne veľkú pozornosť. Môže za to nielen exkluzivita modelu ako takého, ale i skutočnosť, že jeho exteriér zdobí, na daný typ automobilu, relatívne netradičná a vyzývavá farba. Krikľavo zelený odtieň Java Green by na elegantnej limuzíne čakal asi len málokto, navyše, daný lak je dominantou skôr konkurenčných modelov značky Audi. Samozrejme, nechýba decentný predný splitter, zadná lišta, štvorica okrúhlych výfukov a biely polep, ktorý je neodmysliteľnou súčasťou úprav od Alpiny. Exteriér následne dopĺňajú obľúbené 20" mnoho-lúčové disky obuté do pneumatík Michelin Pilot SuperSport o rozmeroch 255/40 vpredu, respektíve 295/35 vzadu. Interiér sa nesie v duchu bledej kože, svetlého dreveného obkladu a početného hliníka. Ako inak, digitálne budíky dostali modrý podklad, pribudlo pár plakiet a nevšedný longáč je na svete.