Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Domov

Vývojári hier

Buď informovaný hneď ako sa objaví článok s týmto klúčovým slovom.
Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie.
Články témy
Najnovšie
Najčítanejšie
Hru Dwarf Fortress vyvíjali 20 rokov. Teraz z nich za pár dní spravila milionárov
Hru Dwarf Fortress vyvíjali 20 rokov. Teraz z nich za pár dní spravila milionárov
19. 12. 2022 16:00
Zdá sa, že extrémne úsilie občas prináša extrémny úspech, stačí pridať štipku originality.
Chcel byť nový Bill Gates a prekonať World of Warcraft. Nemal však šajnu, ako sa robia hry, zbankrotoval a stratil 6 rokov života
refresher+
Odporúčané
Chcel byť nový Bill Gates a prekonať World of Warcraft. Nemal však šajnu, ako sa robia hry, zbankrotoval a stratil 6 rokov života
31. 1. 2022 16:30
Curt Schilling založil herné štúdio a investoval doň desiatky miliónov dolárov. Po 6 rokoch zbankrotoval a nevydal ani demo.
Slovenský vývojár Jura Jánošíka nám prezradil, koľko ho stálo vytvoriť hru a ako sa dostal na Steam (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Slovenský vývojár Jura Jánošíka nám prezradil, koľko ho stálo vytvoriť hru a ako sa dostal na Steam (Rozhovor)
12. 10. 2021 9:28
Peter Jurkovský nám porozprával o tom, ako vznikajú slovenské hry, ako sa dostaneš na Steam a koľko mu trvalo vytvoriť skvelo vyzerajúcu hru o Jánošíkovi.
Herný vývojár Tomáš Jelínek: Úvod Batman: Arkham Asylum som musel prejsť 100-krát, lebo sa nedal preskočiť (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Herný vývojár Tomáš Jelínek: Úvod Batman: Arkham Asylum som musel prejsť 100-krát, lebo sa nedal preskočiť (Rozhovor)
6. 10. 2021 12:30
Tomáš nám porozprával o svojich zážitkoch vo firme Square Enix a o hrách, na ktorých pracoval.
Programátor z Bethesdy Adam nám vysvetlil, ako vznikajú moderné hry a prečo sa objavujú bugy a prepady fps (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Programátor z Bethesdy Adam nám vysvetlil, ako vznikajú moderné hry a prečo sa objavujú bugy a prepady fps (Rozhovor)
2. 10. 2021 9:30
Skúsený programátor Adam Konrád pracoval 4 roky pre Bethesdu a Zenimax. V rozhovore nám porozprával všetko, čo potrebuješ vedieť o hernom vývoji.
Zabila sa, lebo medzi kolegami kolovali jej nahé fotky. Prečo zamestnanci firiem Ubisoft a Activision protestujú proti vedeniu?
Odporúčané
Zabila sa, lebo medzi kolegami kolovali jej nahé fotky. Prečo zamestnanci firiem Ubisoft a Activision protestujú proti vedeniu?
7. 8. 2021 14:30
Svet herného vývoja je neľútostná mašinéria, tisíce zamestnancov toho začínajú mať plné zuby.
Herná testerka Sabina Bagarová: Len v posledných mesiacoch vývoja remaku Mafie sme opravili tisícky bugov a chýb (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Herná testerka Sabina Bagarová: Len v posledných mesiacoch vývoja remaku Mafie sme opravili tisícky bugov a chýb (Rozhovor)
26. 7. 2021 14:30
Mladá česká testerka hier nám prezradila, ako bojujú v DayZ s cheatermi a prečo nedokážu opraviť niektoré bugy v hre.
Programátor z Bethesdy Adam nám vysvetlil, ako vznikajú moderné hry a prečo sa objavujú bugy a prepady fps (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Programátor z Bethesdy Adam nám vysvetlil, ako vznikajú moderné hry a prečo sa objavujú bugy a prepady fps (Rozhovor)
2. 10. 2021 9:30
Skúsený programátor Adam Konrád pracoval 4 roky pre Bethesdu a Zenimax. V rozhovore nám porozprával všetko, čo potrebuješ vedieť o hernom vývoji.
Chcel byť nový Bill Gates a prekonať World of Warcraft. Nemal však šajnu, ako sa robia hry, zbankrotoval a stratil 6 rokov života
refresher+
Odporúčané
Chcel byť nový Bill Gates a prekonať World of Warcraft. Nemal však šajnu, ako sa robia hry, zbankrotoval a stratil 6 rokov života
31. 1. 2022 16:30
Curt Schilling založil herné štúdio a investoval doň desiatky miliónov dolárov. Po 6 rokoch zbankrotoval a nevydal ani demo.
Slovenský vývojár Jura Jánošíka nám prezradil, koľko ho stálo vytvoriť hru a ako sa dostal na Steam (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Slovenský vývojár Jura Jánošíka nám prezradil, koľko ho stálo vytvoriť hru a ako sa dostal na Steam (Rozhovor)
12. 10. 2021 9:28
Peter Jurkovský nám porozprával o tom, ako vznikajú slovenské hry, ako sa dostaneš na Steam a koľko mu trvalo vytvoriť skvelo vyzerajúcu hru o Jánošíkovi.
Herný vývojár Tomáš Jelínek: Úvod Batman: Arkham Asylum som musel prejsť 100-krát, lebo sa nedal preskočiť (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Herný vývojár Tomáš Jelínek: Úvod Batman: Arkham Asylum som musel prejsť 100-krát, lebo sa nedal preskočiť (Rozhovor)
6. 10. 2021 12:30
Tomáš nám porozprával o svojich zážitkoch vo firme Square Enix a o hrách, na ktorých pracoval.
Hru Dwarf Fortress vyvíjali 20 rokov. Teraz z nich za pár dní spravila milionárov
Hru Dwarf Fortress vyvíjali 20 rokov. Teraz z nich za pár dní spravila milionárov
19. 12. 2022 16:00
Zdá sa, že extrémne úsilie občas prináša extrémny úspech, stačí pridať štipku originality.
Herná testerka Sabina Bagarová: Len v posledných mesiacoch vývoja remaku Mafie sme opravili tisícky bugov a chýb (Rozhovor)
refresher+
Odporúčané
Herná testerka Sabina Bagarová: Len v posledných mesiacoch vývoja remaku Mafie sme opravili tisícky bugov a chýb (Rozhovor)
26. 7. 2021 14:30
Mladá česká testerka hier nám prezradila, ako bojujú v DayZ s cheatermi a prečo nedokážu opraviť niektoré bugy v hre.