Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Barbora Fábryová
8. marca 2023 o 8:18
Čas čítania 0:46

Superlacný slovenský Action zverejnil prehľad zliav na nasledujúci týždeň: Za pár eur si môžeš vybaviť celú domácnosť

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Nový diskont má problém rýchlo dopĺňať vypredaný tovar.

Lacný holandský reťazec Action zverejnil nový katalóg zliav, ktoré platia na obdobie od 8. do 14. marca. Zlacneli najmä domáce potreby, drogéria či sladkosti. Kompletný prehľad si môžeš pozrieť na tomto odkaze

6. marca 2023 o 18:05 Čas čítania 0:24 KVÍZ: Dokážeš uhádnuť, koľko stoja tieto produkty z lacného obchodu Action? Niektoré ceny ťa zaskočia KVÍZ: Dokážeš uhádnuť, koľko stoja tieto produkty z lacného obchodu Action? Niektoré ceny ťa zaskočia

Napriek tomu, že reťazec otvoril svoju prvú prevádzku iba 2. marca, obchod nestíha dokladať tovar tak rýchlo, ako by chcel. Na fotografiách vidieť, že ľudia sa išli za niektorým tovarom potrhať a v obchode zostali prázdne regály. Zákazníci vykupovali najmä drogériu, doplnky do domácnosti a kancelárske potreby. 

Produkty za menej ako 1 euro

Reťazec poznajú Slováci najmä zo susedného Česka a Rakúska. Holandský diskont má však predajne po celej Európe. 

Action ponúka tovar do domácnosti, sladkosti, drogériu či oblečenie. Na Slovensku predstavuje najmä konkurenciu predajniam ako Pepco, Tedi či Kik. Zákazníci v ňom nájdu viac ako 1 500 produktov lacnejších ako 1 euro a drvivá väčšina produktov stojí menej ako 5 eur.

Generálny riaditeľ pre Česko a Slovensko Petr Juliš v rozhovore pre Refresher povedal, že tovar, ktorý Action predáva, je v každej krajine na 95 % rovnaký. „Dôvodom je, tak ako som už aj spomínal, udržiavať vysoký objem nákupu u dodávateľov, aby sme boli schopní dosahovať čo najnižšie ceny,“ vyjadril sa Juliš.

leták action
Zdroj: REFRESHER/Matúš Zeťák, Action
Domov
Zdieľať
Diskusia